Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:27:31 GMT

دریافت ۲۷۵ فیلم دانش‌آموزی در دبیرخانه فیلم رشد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۸۹۶۳

دریافت ۲۷۵ فیلم دانش‌آموزی در دبیرخانه فیلم رشد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، روح الله مالمیر افزود: پیرو همکاری‌های هر ساله اداره کل فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی با دبیرخانه فیلم رشد، در این دوره از جشنواره ۲۷۵ فیلم از طرف کارشناسی فیلم و هنرهای نمایشی اداره کل مربوطه در دبیرخانه فیلم رشد واصل شده است که به زودی در چرخه بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این فیلم‌ها در سه قالب داستانی، پویانمایی و مستند هستند که در بخش داستانی ۱۰۵ فیلم، در بخش پویانمایی ۹۱ فیلم و در بخش مستند ۷۹ فیلم دریافت شده است.

مالمیر در خصوص جزییات بیشتر بخش دانش‌آموزی گفت: بر اساس آیین‌نامه جشنواره بین‌المللی فیلم رشد فیلم‌های دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه از دو طریق برای دبیرخانه فیلم رشد ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: روش اول فیلم‌هایی است که توسط کارشناسی فیلم و هنرهای نمایشی وزارت متبوع در اختیار دبیرخانه قرار می‌گیرد و روش دوم فیلم‌هایی است که توسط دانش‌آموزان متوسطه دوم به طور مستقیم برای جشنواره فیلم رشد فرستاده می‌شود.

مالمیر خاطرنشان کرد: فیلم‌های ارسالی از طرف کارشناسی فیلم و هنرهای نمایشی قبلاً مراحل مدرسه، منطقه، استان و کشوری را پشت سر نهاده‌اند و پس از آن وارد رقابت بخش ملی جشنواره فیلم رشد می‌شوند. سایر فیلم‌های دانش‌آموزی که به طور مستقیم برای دبیرخانه ارسال می‌شود پس از بررسی‌های لازم و احراز شرایط موجود در آئین نامه، وارد چرخه بررسی می‌شوند.

رییس دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی فیلم رشد ادامه داد: «همه دانش‌آموزانی که قبلاً آثارشان از طریق استان‌ها به مرحله کشوری سی و نهمین جشنواره فرهنگی و هنری «فردا» ارسال شده است نیازی به ارسال اثر خود برای دبیرخانه فیلم رشد ندارند، اما ضروری است تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۰ به نشانی eff.roshd.ir مراجعه و فیلم خود را در سامانه جشنواره فیلم رشد ثبت‌نام کنند.

وی افزود: پس از ثبت‌نام در سامانه، برای هر فیلم یک کد رهگیری صادر می‌شود که لازم است این کد توسط کارشناسی فیلم و هنرهای نمایشی و یا توسط خود دانش‌آموز به دبیرخانه فیلم رشد اعلام شود.

مالمیر در خصوص مدارک و مشخصات مورد نیاز دانش‌آموزان برای ثبت‌نام در سامانه جشنواره فیلم رشد تأکید کرد: فقط دانش‌آموزان پایه‌های دهم تا دوازدهم نظری، فنی و حرفه‌ای، هنرستانی و کاردانش مجوز ثبت‌نام و شرکت در بخش دانش‌آموزی را دارند و در هنگام ثبت‌نام ضروری است که فرم «دال» موجود در سامانه را با دقت بر اساس اطلاعات موثق تکمیل کنند.

 مهلت ثبت‌نام در پنجاه و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم رشد از نهم شهریورماه آغاز شده و علاقمندان تا تاریخ پانزدهم مهرماه فرصت دارند با مراجعه به نشانی eff.roshd.ir در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

شماره تلفن‌های دبیرخانه پنجاه و یکمین جشنواره فیلم رشد ۸۷۱۹۶۵۶۳ – ۸۷۱۹۶۵۵۷ - - ۸۸۳۰۱۴۷۹ (۰۲۱) در روزهای فعال از ساعت ۸ تا ۱۴ آماده پاسخگویی به سؤالات شرکت کنندگان است. همچنین نشانی الکترونیکی eff.roshd@oerp.ir آماده دریافت پیام‌های مکتوب فیلم‌سازان ‌خواهد بود.

برچسب‌ها مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جشنواره بین المللی فیلم رشد دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جشنواره بین المللی فیلم رشد مدارس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی جشنواره بین المللی فیلم رشد دانش آموزان جشنواره بین المللی فیلم رشد دبیرخانه فیلم رشد جشنواره فیلم رشد دانش آموزان دانش آموزی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۸۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد محجوبی با اشاره به برگزاری سومین دوره طرح سواد آبی در مدارس استان، اظهار کرد: طرح ملی دانش آموزی سواد آبی ویژه دانش‌آموزان پایه دهم و یازدهم دوره متوسطه در ۲۲۰ مدرسه سراسر استان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این طرح مسابقات و نوآوری های مختلفی از جمله برگزاری مناظره‌های دانش‌آموزی بین ۲۷ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز دور دوم متوسطه برگزار شد و همچنین مسابقه "خبرنگار آب باشید" با توجه به فعالیت ۱۳ فصل اول کتاب انسان و محیط زیست در بین دانش آموزان پایه دهم و یازدهم برگزار شد.

رییس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای یزد، هدف از برگزاری طرح ملی سواد آبی را آموزش و فرهنگ‌سازی قشر آینده‌ساز و دانش آموزان در راستای استفاده صحیح از منابع آب و مدیریت مصرف آن دانست.

محجوبی بیان کرد: در طرح داناب برگزاری بازی‌های تیمی آنلاین و در طرح سواد آبی مسابقه مناظره دانش آموزی که از طرح‌های ابتکاری استان یزد هستند با موافقت شرکت مدیریت منابع آب در سال آینده به صورت ملی انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در سال جاری کتاب انسان و محیط زیست از دروس مطرح در کنکور سراسری خواهد بود.

کد خبر 6097629

دیگر خبرها

  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • دانش‌آموزی که داماد معلمش شد! | ویدئو
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق مهارت‌آموزی
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی آغاز شد