Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@06:30:22 GMT

احتمال جدایی پورموسوی از نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۰۲۵

احتمال جدایی پورموسوی از نفت مسجدسلیمان

سرمربی نفت مسجدسلیمان با توجه به ناهماهنگی‌های شکل گرفته در بخش مدیریتی این باشگاه، احتمالا از ادامه همکاری با طلایی‌پوشان صرفنظر کند.

به گزارش "ورزش سه"، سیروس پورموسوی که بعد از عملکرد قابل قبول روی نیمکت صنعت نفت آبادان موردتوجه چند باشگاه قرار داشت، در نهایت ترجیح داد در خوزستان کار را دنبال کند و پیشنهاد تیم نفت مسجدسلیمان را قبول کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در شرایطی که این تیم به واسطه مشکلات مالی چند ستاره ارزشمند خود را از دست داده، پورموسوی در تلاش بود با مهره‌های مورداعتماد خود برای حضور در این تیم به توافق برسد. با این حال سقف قراردادی که باشگاه در نظر گرفته بود باعث شد تا با برخی از این بازیکنان توافق لازم صورت نگیرد.

اکنون اما اخبار عجیبی از باشگاه نفت مسجدسلیمان به گوش می‌رسد. گفته می‌شود یکی از مدیران این باشگاه که محمود فکری نیز بعد از پایان همکاری با آنها به آن اشاره کرده بود، در اقدامی موازی با سرمربی کنونی با بازیکنان به مذاکره نشسته و مبالغ عجیبی برای حضور آنها پیشنهاد داده است. این در حالیست که پورموسوی در خصوص بازیکنانی که اعلام کرده بود با سقف قرارداد مواجه شده بود، معاون حقوقی این باشگاه با مبالغی بالاتر، اقدام به جذب بازیکنانی کرده که در لیست ابتدایی سرمربی این باشگاه قرار ندارد.

 

اتفاقی که باعث شده تا شایعه کناره‌گیری سیروس پورموسوی از هدایت نفت مسجدسلیمان افزایش یابد و باید دید در ادامه طرفین به چه نتیجه‌ای خواهند رسید.

صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سید سیروس پورموسوی سرمربی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد

هافبک فرانسوی العربی قطر دوست دارد فصل بعد با پیراهن بارسلونا به میدان برود.

به گزارش ایسنا، مارکو وراتی یکی از بازیکنانی بود که در سال‌های اخیر همواره بحث حضورش در بارسلونا مطرح شد. از وراتی به عنوان بهترین گزینه برای جایگزینی ژاوی بعد از جدایی از آبی اناری ها یاد شد با این حال پاری سن ژرمن در دوران اوج این بازیکن اجازه جدایی به او را نداد.

روزنامه الموندو نوشت که وراتی رویای حضور در بارسلونا را دارد و به همین خاطر برای فصل بعد خود را به آبی اناری ها پیشنهاد داده و منتظر تصمیم نهایی ژاوی است.

وراتی بعد از جدایی از پاری ژرمن تصمیم گرفت که راهی العربی قطر شود و فصل خوبی را در این تیم پشت سر نگذاشت. او بعد از حضوری کوتاه مدت در لیگ ستارگان قطر قصد دارد که به فوتبال اروپا برگردد و این بار پیراهن بارسلونا را برتن کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • واکنش سرمربی زنیت به احتمال جذب نیمار
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • همه ۵ بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم
  • پورموسوی: تعویض ۴ بازیکن یعنی مشکل داریم
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • اشاره فرناندز به احتمال جدایی‌اش از منچستریونایتد