Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:06:23 GMT

فاسد شدن بخشی از نهاده‌های دامی در بنادر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۰۵۵

فاسد شدن بخشی از نهاده‌های دامی در بنادر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محمد کریمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: در چارچوب دستور دادستانی کل کشور مبنی بر تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در بنادر بخصوص کالا‌های اساسی جلساتی برگزار و مصوباتی نیز ابلاغ شده است.

او با بیان اینکه بیشتر کالا‌های رسوبی در بنادر نهاده‌های دامی است، افزود: همه مصوباتی که برای تسریع در ترخیص کالا‌های رسوبی در بنادر از قبل وجود داشت باید اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران ادامه داد: صاحبان کالا هر چه سریعتر کالاهایشان را باید از انبار‌ها ترخیص کنند و اگر در مهلت مقرر که قبلا در رسانه‌ها اعلام شده است این کار انجام نشود، کالا‌ها بر اساس قانون به نفع دولت ضبط و در بازار عرضه می‌شود.

محمد کریمی با ابراز تاسف از اینکه میزان قابل توجهی نهاد دامی در انبار‌های بنادر رسوب و مقداری نیز فاسد شده اند، ادامه داد: این اتفاق در نتیجه ترک فعل برخی مسئولان رخ داده است که این کالا‌ها را تعیین تکلیف نکردند.

او ابراز امیدواری کرد با ترخیص کالا‌های رسوب شده در بنادر آثار مثبت آن در بازار مشهود شود.

انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده دامی کالاهای رسوبی ترخیص کالا کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ محمد رنگانه گفت: این طرح با هدف رفاه شهروندان و براساس مطالبه مردمی با عنوان طرح یک روزه ترخیص موتور شارژی‌های توقیفی با حمایت دستگاه قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: افرادی که موتور شارژی توقیفی دارند با در دست داشتن قبض پارکینگ و مدارک لازم فردا یکشنبه نهم اردیبهشت به پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش مراجعه کنند و مراحل ترخیص یک روزه وسیله نقلیه خود را انجام دهند.

سرهنگ زنگانه گفت: پلیس راهور با سامانه ۱۲۰ در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی درخواست‌های مردمی در حوزه ترافیک است.

دیگر خبرها

  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۳۴ درصدی تخلیه و بارگیری کالا‌های غیرنفتی در بنادر استان بوشهر
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • افزایش ۲۴ درصدی ترانزیت کالا در بنادر غرب هرمزگان
  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی