Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@15:07:32 GMT

️برای شهر نهاوند پروژه‌های خاص و ماندگار اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۱۱۱

️برای شهر نهاوند پروژه‌های خاص و ماندگار اجرا شود

ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان گفت: با توجه به تاریخ و پیشینه نهاوند باید برای این شهر پروژه‌های خاص و ماندگار اجرا شود.

به گزارش ایسنا، مجید درویشی چهارشنبه ۲۴ شهریور در آئین معارفه شهردار جدید نهاوند، اظهار کرد: پیشینه و تاریخ نهاوند می‌طلبد که پروژه‌های خاص و ماندگار برای آن اجرا شود و اولویت و مطالبه‌ی اصلی آن آسفالت و جدول‌گذاری نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه  ️گفته‌های فرماندار نهاوند را کاملا درک و تأیید می‌کنم،افزود: وقتی پروژه ۲۰ ساله در نهاوند طی سه‌سال اجرا و به اتمام می‌رسد به‌طور قطع نشان از وحدت در این شهر است.

درویشی با اشاره به اینکه پروژه‌هایی مثل چهارباغ، بام نهاوند، پیاده‌راه سعدی و غیره هرگز از حافظه‌ی ما و مردم و تاریخ این شهر فراموش نخواهد شد، یادآور شد: پیاده‌راه سعدی نهاوند با چهره قبلی آن را که دیده‌ایم اصلا قابل قیاس نیست و انصافا طی این چند سال پروژه‌های بزرگ دیگری در شهر نهاوند اجرا شده است.

وی همچنین ️از عملکرد حسین‌پور شهردار سابق نهاوند قدردانی و تشکر ویژه کرد و گفت :اقدامات بزرگ وی هرگز فراموش نمی‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان تأکید کرد: ️افتخار حضور در شهر نهاوند به‌عنوان شهردار را داشته‌ام و با این اقدامات انجام شده خستگی‌مان رفت و درخواست تشویقی هم برای این اقدامات بی‌سابقه دادیم.

او اظهار کرد: ️شورای ششم نهاوند با اینکه می‌گوید بیش از ۶۰۰ نفرساعت صرف انتخاب شهردار کرده است در دو روز به گزینه دوم خود رسید که گزینه‌ شهرداری همدان هم بود و در مدت فعالیتش در منطقه ۴ همدان مردم از عملکرد وی رضایت دارند.

به گفته وی برای درآمد پایدار به عوارض‌های دریافتی از مردم نمی‌شود کفایت کرد و باید به اجرای کارهای بزرگ و سرمایه گذاری و غیره پرداخت.

شهردار جدید نهاوند نیز در این جلسه گفت: به‌واسطه‌ی اعتماد شورای شهر که مورد انتخاب مردم بوده است این مسئولیت را پذیرفته‌ام.

️مجید یوسفی‌نوید اظهار کرد: در این مدت اطلاعاتی از بزرگان و فرهیختگان درباره نهاوند دریافت کرده‌ام ‌ و برنامه‌هایی هم بر همین مبنا با حضور در شهر تعریف کرده‌ایم.

وی اظهار ️امیدواری کرد که مدت زمان خدمت به مردم نهاوند بتواند در کنار همه‌ مشکلات مالی موجود و مطالبات و خواسته‌ها موفق عمل کند.

یوسفی نوید فضای سبز، زیباسازی، آسفالت و همه مطالبات مردم را اولویت کاری خود دانست و اضافه کرد: ️نیاز به فعال شدن بخش سرمایه‌گذاری در نهاوند برای اجرای پروژه‌های بزرگ داریم.

شهردار نهاوند ادامه داد: ️یک قطار توسعه تعریف کرده‌ایم و همه دوستان شهرداری را دعوت می‌کنم و اهل جابه‌جایی در مجموعه نیستم مگر اینکه احساس کنم کم‌کاری شده است.

وی در خاتمه یادآور شد: با رسانه‌ها شفاف در ارتباط خواهم بود و برنامه‌هایم را اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري پروژه های شهری استانی شهرستانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود

به گزارش همشهری آنلاین؛ آیین بهره برداری از پروژه «تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان» و «تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری» صبح امروز -۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳- در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار با حضور هادی حق‌بین - معاون فنی و عمران شهرداری تهران، مهدی صداقتی - مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، محمدرضا پوریافر - شهردار منطقه ۲۱ و سید ابوالفضل موسوی‌پور - رییس پلیس راهور تهران بزرگ برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران تاکید کرد: پروژه‌ای که امروز افتتاح می‌شود از نظر وسعت آنچنان ارقام بالایی ندارد اما واقعیت این است یک معضل بزرگ ترافیکی را حل کرده است همچنین این گلوگاه باعث پس زدن ترافیک به چند نقطه می شد و علاوه بر این موضوع این نقطه ناایمن بود که این ناایمنی ناشی از تنگ بودن مسیر در گذشته بوده است. این سه موضوع حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای شهرداری هزینه داشت.

صداقتی همچنین اشاره کرد که تحکیم بستر بزرگراه آزادگان به طول ۱۲ کیلومتر کار اثرگذاری دارد و بر باز شدن محور ترافیکی فتح به ابوسعید که دو کیلومتر طول دارد تاثیر بسزایی داشته است.

هادی حق‌بین، معاون فنی و عمران شهرداری تهران هم درخصوص جزییات افتتاح این پروژه گفت: ابعاد و بزرگی پروژه ها برای ما مهم نیست بلکه نیاز شهروندان و ایمنی شهر برای ما اهمیت دارد.

او با بیان اینکه پروژه امروز به لحاظ ابعاد جزو کوچک ترین پروژه هاست اما انجام آن ویژه و پیچیده بود، گفت: در منطقه ۲۱ تعداد پروژه هایی که در سال ۱۴۰۳ تعریف شده بزرگ مقیاس و اثرگذار است و ظرف ۶ ماه اول سال تکمیل فاز دوم فتح-باغستان را داریم.

معاون شهردار تهران در ادامه اشاره کرد: این تقاطع تاثیر فوق العاده زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به آزادگان خواهد داشت. همچنین پروژه دیگری که برنامه ریزی شده و فاز تجهیز و عملیات اجرایی آن آغاز شده پروژه دوگاز است که سال ها متوقف مانده بود و فاز اول پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد.

پوریافر، شهردار منطقه ۲۱ هم درباره جزییات این افتتاح گفت: این نقطه یکی از نقاطی بود که به چند دلیل ازجمله باریک بودن تقاطع باعث نارضایتی مردم به ویژه در ترافیک صبحگاهی می‌شد. درخواست پلیس حل و فصل این موضوع بود. نکته دیگر بحث ایمنی این نقطه بود که باعث اهمیت پروژه می‌شد.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه پروژه چند سالی بود که‌ متوقف مانده و باعث نارضایتی مردم شده بود، اشاره کرد که با ورود معاونت فنی و مهندسی و همکاری منطقه و پلیس در کمترین زمان ممکن پروژه تقدیم مردم شد. معارض اصلی این پروژه مسائل ترافیکی بود.

کد خبر 847394 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شهردارى تهران بزرگراه حمل و نقل شهری

دیگر خبرها

  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | گره کور ترافیکی خروجی فتح باز شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • اجرای طرح توجیهی مسیر گردشگری فرهنگ و هنر