Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبینار هماهنگی برگزاری ششمین دوره بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی با حضور مسئولان شورای المپیک آسیا، اعضای کمیته برگزاری بازیها و دکتر کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی و فرید فتاحیان مدیر امور بین الملل کمیته برگزار شد.

به گزارش برنا، در این وبینار که مسئولان شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیها از تایلند و نمایندگان کمیته ملی المپیک 40 کشور آسیایی حضور داشتند مسئولان کمیته برگزاری به ارائه گزارشی از میزان آمادگی خود و چگونگی برگزاری رقابت ها پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمادگی مکان های برگزاری رقابتها، نحوه اسکان مقامات، داوران و ورزشکاران، حمل و نقل، مسایل پیشگیرانه مربوط به کوید 19 و انجام تست 3 روز یکبار اعلام تقویم زمان و محل برگزاری رقابتها، مهمترین موارد مطروحه در این وبینار بود.

این رقابتها در 31 رشته ورزشی و 305  رویداد برگزار می شود که البته دو رشته ورزشی آن ورزش های هوایی و تک بال بصورت نمایشی می باشند. در این بازیها 305 مدال طلا، نقره و برنز، توزیع و پیش بینی می شود 5 تا 7 هزار ورزشکار در این بازیها از 45 کشور آسیایی حضور یابند. این بازیها از 21 الی 29 اسفند ماه در دو شهر بانکوک و چونبوری برگزار خواهد شد و کمیته برگزاری بازیها ضمن ارائه گزارش خود و پاسخ به سئوالات نمایندگان کمیته المپیک کشورهای آسیایی،آمادگی خود را برای برگزاری بازیها اعلام داشتند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک تایلند رقابت تقویم بازیهای داخل سالن و رزمی برگزاری بازیها کمیته برگزاری کمیته برگزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!

نیما خوشبخت، واترپلوئیست ملی‌پوش اصفهانی را می‌توان از جمله مهره‌های تاثیرگذار این رشته قدرتی سرعتی و تجربه‌محور دانست که می‌تواند با تکیه به تجربه و تکنیک، نتیجه بازی را تغییر دهد. اما خوشبخت پس از طلسم‌شکنی در رقابت‌های آسیایی و در فاصله یک ماهه بازی‌های آسیایی با تجربه تلخی در مسیر تنها هدف باقی مانده‌ ورزشی‌اش روبه رو شد.

دریافت 125 MB

                   

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان