Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@14:06:41 GMT

۴۲ متکدی در مهاباد جمع‌آوری و ساماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۳۶۴

۴۲ متکدی در مهاباد جمع‌آوری و ساماندهی شدند

محی الدین جان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در قالب این طرح ٣٧ نفر از متکدیان با اخذ تعهدنامه کتبی ترخیص شده و پنج نفر دیگر نیز که از متکدیان غیربومی بودند، به شهرهای محل سکونت خود انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: طرح جمع‌آوری و برخورد با متکدیان و معتادان متجاهر به طور جدی توسط گروه گشت شهری و نیروی انتظامی در این شهر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری مهاباد با اشاره به اینکه تکدی گری جرم محسوب شده و با افراد متکدی بر اساس قانون برخورد می‌شود، گفت: پیشگیری از گسترش آسیب‌های اجتماعی، پاسداری از حقوق عامه و پیشگیری از بروز جرایم مرتبط با معضل تکدی‌گری از اهداف اصلی اجرای این طرح است.

وی بیان کرد: مردم باید کمک‌های خود را به‌صورت درست و از طریق نهادهای حمایتی به‌دست فقرا و نیازمندان برسانند؛ همچنین این امر باید از طریق رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی شود.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده متکدیان در سطح شهر با سامانە ١٣٧ ادارە پیشگیری و رفع تخلفات شهری تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، افزایش قابل توجه متدکیان به خصوص سرازیر شدن گدایانی از شهرهای مختلف به مهاباد موجب اعتراض شهروندان شده و همچنین چهره شهر را نیز زشت کرده است.

مهاباد ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها مهاباد آذربایجان غربی فقر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد آذربایجان غربی فقر مهاباد آذربایجان غربی فقر سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت
  • لذت یک روز تعطیل در دل طبیعت زیبا
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • جمع آوری زباله های رها شده درطبعیت از سوی دانش آموزان
  • ساماندهی رودخانه بابلک از بروز خسارت به یک روستا پیشگیری کرد
  • گذرگاه های غیر مجاز ریلی راه آهن جنوب جمع آوری شد + عکس
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد