Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-03@03:58:29 GMT

بیمه دی حامی شهدای محیط زیست

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۴۴۱

بیمه دی حامی شهدای محیط زیست

امتداد - مراسم «گرامی‌داشت جان‌نثاران مردمی حفاظت از عرصه های منابع طبیعی کشور» با حمایت بیمه دی از خانواده های بازماندگان این عزیزان برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  این مراسم با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد و کشاورزی، علی نیکزاد نائب رئیس مجلس و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنين مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد که طی آن بیمه دی بر اساس تعهد خود در قبال بیمه نامه مسئولیت مدنی سازمان جنگل ها و مراتع، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای آتش سوزی مراتع استان فارس که داوطلبانه جان خود را فدا کرده بودند، حواله های خسارت این حادثه را به بازماندگان ایشان اعطا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این همایش مسعود منصور، رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با تقدیر از عملکرد بیمه دی، سرعت عمل این شرکت در ارزیابی و پرداخت خسارت را مناسب دانست و مراتب قدردانی خود را اعلام نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بیمه دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد

جعفر مرادی حقیقی ، به نزدیک شدن فصل گرما اشاره کرد و گفت: با توجه به برخی رخدادهای طبیعی که در جنگل‌ها و مراتع اتفاق می‌افتد باید نیروهای واکنش سریع آمادگی اجرای عملیات اطفای حریق در مدت زمان کوتاه و به موقع را داشته باشند.

وی به برگزاری این رزمایش در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شاهرود اشاره کرد و گفت: امروز این رزمایش با مشارکت و همکاری دستگاه‌های اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی با اتحاد و همدلی انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری سمنان ابراز کرد: این نیروها در این محل جمع شدند تا نشان دهند که می‌توانند به موقع برای جلوگیری از خسارت‌های جبران ناپذیری که در اثر عوامل طبیعی و انسانی در جنگل‌ها و مراتع هر از چندگاهی اتفاق می‌افتد، اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: 50 درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • طالبان حق‌آبه هیرمند را رهاسازی کرد | ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شد
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم