Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@15:20:23 GMT

فراخوان سوگواره اشراق و ملت امام حسین(ع)

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۵۱۰

فراخوان سوگواره اشراق و ملت امام حسین(ع)

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، فراخوان ارسال آثار به هشتمین سوگواره ادبی هنری اشراق و اولین سوگواره ملت امام حسین (ع) ویژه دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، جوانان علاقمند و فعالان فضای مجازی منتشر شد.

متن این فراخوان بدین شرح است:

عاشورا، یک روز نیست؛ فرهنگی است به گستره تاریخ که در ایثار و نثار، عشق و ارادت، یکدلی و یکپارچگی تجلی یافته است و حسین علیه السلام، «چراغ هدایت»، «کشتی نجات» و «الگوی آزادی و آزادگی» است و هر میزان که گرد این چراغ پرفروغ پرجمعیت‌تر، حیات معنوی جامعه در برابر طوفان سهمگین، ایمن‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سوگواره ملت امام حسین علیه السلام از هم افزایی و تلفیق سوگواره‌های “اشراق” دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم و «اشکواره بوی سیب» رادیو معارف و سوگواره “مهر محرم” اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، شبکه جهانی ولایت و سازمان بسیج رسانه و با تسهیل گیری مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تشکیل شده است.

با توجه به تجربیات چندین ساله، هر بخش به صورت تخصصی، عهده دار برگزاری در قالب‌های مختلف ولی در موضوعات یکسان شدند که عبارت است از:
– صوت و رادیو (پادکست؛ نغمات آینی، آنونس، آکاپلا)
– عکس و کلیپ
– کنشگران عاشورایی – فعالان فضای مجازی؛ شبکه‌های اجتماعی؛ پیام رسان ها
– رسانه‌های مکتوب: داستان کوتاه و نمایشنامه, شعر و قطعات ادبی
– طراحی و گرافیک؛ عکس نوشت؛ اینفو گرافیک و پوستر
– بخش خبر (خبر، گزارش، مصاحبه، مستند) و (خبرگزاری‌ها، رسانه‌های خبری دیجیتال، رسانه‌های خبری مکتوب) و (تجلیل از خادمان رسانه‌ای حسینی)
– بخش بین الملل زبان‌های هوسا و عربی (فراخوان در تمامی بخش‌ها)

از تمامی دلدادگان به هنر و رسانه عاشورایی، جوانان علاقمند و فعالان فضای مجازی دعوت می‌شود برای شرکت در این سوگواره از طریق آدرس tnoih.ir اقدام نمایند.

جهت ارسال آثار در بخش‌های تخصصی رسانه‌های مکتوب، طراحی و گرافیک و بخش کنشگران عاشورایی که با محوریت دبیرخانه هشتمین سوگواره اشراق در حال برگزاری است، به سایت soogvareh.com مراجعه فرمائید.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • سوگواره شعر «صادقانه‌ها» در قم برگزار می‌شود
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد