Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  ولی الله میرخانی معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان امروز در نشست خبری معرفی فعالیت‌های عمرانی هشت سال گذشته دانشگاه اصفهان، گفت: تعداد کارمندان از ۱۳۵۵ نفر در سال ۹۱ به ۹۲۵ نفر در سال ۱۴۰۰ رسیده که این کاهش به دلیل صرفه جویی در هزینه‌های دانشگاه انجام شده و البته هیچ یک از کارمندان دانشگاه اخراج و یا تعدیل نیرو نشده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه نسبت کارمند به عضو هیات علمی یک یه یک تعیین شده و این نسبت نشان دهنده یک دانشگاه ایده آل است، افزود: در سال ۹۲ این نسبت ۱.۷۲ بود که اکنون به میزان ۳۲ درصد کاهش داشته است.

معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان تاکید کرد: قصد ما کاهش نیرو نبوده بلکه با این کار استاندارد سازی انجام شده است. صرفه جویی مالی در این کاهش هزینه‌ها نیز برای توسعه دانشگاه مصرف شده است.

میرخانی با بیان اینکه در سال ۹۱، تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه اصفهان مشغول به تحصیل بوده اند، تصریح کرد: اکنون دانشگاه حدود ۱۷ هزار دانشجو دارد و تعداد دانشجویان یک و نیم برابر شده است.

وی گفت: دانشگاه اصفهان تنها دانشگاه کشور است که نیرو‌های خدماتی را در زمره مشاغل سخت قرار داده، پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت برای این افراد، تکمیل پرونده‌های استخدامی نیرو‌های قراردادی که در سال ۱۳۹۰ از نیروی شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت شده اند، پرداخت سنوات و ... از دیگر خدمات ارائه شده در طول این هشت سال است.

معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان همچنین اضافه کرد: بازنگری در آیین نامه کارکنان و هیات علمی در رفع موانع تولید، نگارش و اجرای دستورالعمل بهره وری کارکنان، پرداخت حق فنی کارکنان و .. نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده است.

به گفته میرخانی، دانشگاه اصفهان سعی کرده همانطور که مسایل کارکنان خود را برطرف می‌کند، مشکلات دیگران را نیز رفع کند و با الگوسازی به دیگر دانشگاه‌ها نیز کمک کرده ایم.

وی ادامه داد: پیگیری کارسنجی و حجم کار افراد تعیین شد و آیین نامه بهره وری مشخص شد که در سال ۱۴۰۰ اجرا می‌شود.

معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه بودجه دانشگاه بیش از ۵ برابر شده، خاطرنشان کرد: بودجه عمرانی دانشگاه اصفهان در هشت سال گذشته صفر بوده است. بودجه دانشگاه از حدود ۸۰ میلیارد تومان به ۴۲۲ میلیارد تومان رسیده است.

میرخانی فعالیت‌های انجام شده در امور فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه اصفهان را در سه بخش بهره برداری و نگهداری و مدیریت سبز، نوسازی و بهسازی و احداث اعلام کرد.

وی در توضیح پروژه‌های بهره برداری و نگهداری و مدیریت سبز گفت: پروژه‌های مدیریت بهینه آب دانشگاه، هوشمندسازی موتورخانه ها، بهینه سازی موتورخانه ها، بهینه سازی شبکه آبرسانی، اصلاح روشنایی ساختمان‌ها و معابر و هوشمند سازی آنها، نصب سامانه کنتور‌های هوشمند و بانک خازن، بازسازی آسانسور‌ها و دیزل ژنراتور‌ها و توسعه فضای سبز در پردیس دانشگاه از اصلی‌ترین پروژه‌ها است.

معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان با ارائه گزارشی از پروژه‌های نوسازی و بهسازی اظهار کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های ساختمان‌های خدماتی-رفاهی- اداری-ورزشی و فرهنگی، ساختمان‌های آموزشی و ناحیه نوآوری و فناوری انجام شده است.

وی تکمیل ساختمان‌های نیمه تمام یا متوقف باقیمانده از قبل، احداث ساختمان‌های جدید مورد نیاز دانشگاه و طراحی ساختمان‌های جدید مورد نیاز فعلی و توسعه آتی دانشگاه را از مهمترین پروژه‌های احداث دانست.

به گفته میرخانی، طراحی ساختمان دانشکده امور اداری و اقتصاد، طراحی ساختمان ژنتیک و دانشکده جغرافیا و زمین شناسی، طراحی ساختمان دانشکده الهیات و معارف اهل بیت (ع) از اصلی‌ترین پروژه‌های در دست طراحی است.
۴۷۰۰ میلیارد ریال مجموع هزینه‌های انجام شده در ۸ سال گذشته
معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان با اشاره به هزینه‌های انجام شده در پروژه‌های دانشگاه گفت: مجموع هزینه به روز شده در هشت سال گذشته، ۴۷۰۰ میلیارد ریال بوده است و علاوه بر اجرای طرح‌های عمرانی، هزینه خرید تجهیزات آزمایشگاهی در سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۴۰۰ برای دانشگاه حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده است که از محل درآمد‌های اختصاصی دانشگاه و ردیف متمرکز و وام تبصره ۹ تامین اعتبار شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ میلیارد ریال در پروژه‌های نوسازی و بهسازی، ۱۷۰۰ میلیارد ریال در پروژه‌های توسعه و احداث، ۸۰۰ میلیارد ریال در پروژه‌های فضای سبز و ۱۰۰ میلیارد ریال در پروژه‌های مدیریت سبز هزینه شده است.

میرخانی تاکید کرد: تمام این اقدامات در شرایط تحریم انجام شده و اگر تحریم‌های ظالمانه نبود، کار‌های بیشتری می‌توانستیم انجام دهیم.

وی از کسب مجوز یک پروژه ملی در دانشگاه اصفهان خبر داد که پس از ۱۵ سال به تصویب رسیده و توضیح داد: ساختمان آزمایشگاه‌های علوم و فن آوری‌های نوین با ۳۲۰۰۰ متر مربع زیربنا این پروژه ملی است که امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ انجام شود.

در ادامه از برخی پروژه‌های انجام شده در دانشگاه اصفهان بازدید شد.

این پروژه‌ها شامل تعمیرات خوابگاه‌های دانشجویی با هزینه بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، نوسازی و بهسازی نود و پنجمین واحد کوی دانشگاه با هزینه بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال، احداث موزه منابع طبیعی با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال، ۶ زمین تنیس دانشگاه با هزینه بالغ بر یک میلیارد تومان و احداث سالن جلسات ساختمان مرکزی با هزینه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه اصفهان طرحهای عمرانی میلیارد ریال در پروژه دانشگاه اصفهان انجام شده هزینه بالغ نوسازی و بهسازی طراحی ساختمان میلیارد تومان هشت سال گذشته ساختمان ها هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی

شهردار اصفهان گفت: بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود و با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌قاسم‌زاده امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان اظهار کرد: امروز از پروژه‌های شرق اصفهان بازدید کردیم، پروژه‌هایی که در حال انجام است و باید طبق زمان‌بندی پیش رود.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از بازار بین‌المللی گل و گیاه ارغوان تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این مجموعه می‌توانیم مقداری از بار ترافیک خیابان همدانیان را کاهش دهیم و در عین حال یک فضای جدید شهری را تقدیم شهروندان کنیم.

شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد کمپ جدید گردشگری در شهر اصفهان گفت: این کمپ مکمل باغ فدک برای اسکان مسافران در این نقطه شهر است و عملیات اجرایی آن به‌زودی آغاز می‌شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه در رابطه با پروژه‌های پسماند گزارش خوبی ارائه شد که بیشتر پروژه‌ها در حال انجام یا آماده آغاز است، تصریح کرد: امروز همچنین بازدید از پروژه بزرگ حلقه حفاظتی چهارم در مناطق ۴ و ۶ شهرداری صورت گرفت که بخش عمده این پروژه در سال جاری بهره‌برداری خواهد شد.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته باید در بخشی از کار، پروژه‌هایی که از قبل در دست اقدام بود را بهره‌برداری می‌کردیم و بخش دیگر مطالعات و طراحی آغاز می‌شد، افزود: در سال جاری بیشتر شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی خواهیم بود، درواقع پروژه‌هایی که مقدمات آن فراهم شده است در سال جاری به سرانجام می‌رسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پروژه‌هایی که سال پیش آغاز شده باید با سرعت بیشتر به پایان برسد و آن‌ها که باید آغاز شود، سریع‌تر این اتفاق رخ دهد، خاطرنشان کرد: سال جاری بیشتر اقدامات عملیاتی و اجرایی است، البته به اقتضای کارهای صورت گرفته، گزارش اموری که انجام شده است را به شهروندان ارائه می‌دهیم و چیزی که به سرانجام رسیده را تقدیم می‌کنیم.‌

کد خبر 748463

دیگر خبرها

  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • رشد ۷۰ درصدی بودجه منطقه ۷ اصفهان در ۱۴۰۳‏
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری