Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا امامی فر از وضعیت اردوهای تیم های ملی مختلف می گوید

علیرضا امامی فر می گوید مرکز ملی فوتبال تمام امکانات و تجهیزات را برای تیم های ملی فراهم کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، علیرضا امامی فر، رییس مرکز ملی فوتبال در خصوص اقداماتی که در مرکز ملی فوتبال در راستای ایجاد شرایطی مناسب به جهت حضور تیم های ملی آقایان و بانوان صورت گرفته، گفت:

این مرکز با در اختیار گذاشتن امکانات و تجهیزات ورزشی و پزشکی تمام شرایط را به بهترین نحو ممکن فراهم کرده تا تیم های ملی بدون دغدغه به فعالیتهای مربوطه خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون دوره مربیگری درجه A فوتبال در هتل آکادمی فوتبال در حال برگزاری است و خوشحالم از اینکه در راستای توسعه و روند رو به رشد ورزش کشور در بخش آموزش در کنار بازیکنان سابق تیم های ملی و باشگاهی هستم و از هیچ تلاشی برای موفقیت شان دریغ نمی کنم.

وی در ادامه درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم های ملی فوتبال بانوان و آقایان و فوتسال آقایان گفت:

تاکنون حدود 30 مرحله اردوی تدارکاتی برای بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان، اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال به جهت شرکت در رقابتهای جام جهانی لیتوانی، اردوی تیم ملی زیر 15 سال و در نهایت اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان در راستای حضور در جام جهانی قطر را برگزار کردیم. حجم بالای اردوها در مرکز ملی فوتبال به گونه ای است که باعث شده تمام همکارانم در این مرکز شبانه روزی و با انگیزه برای موفقیت و حمایت از تیم های ملی گام برداشتند. ما یک خانواده هستیم و تمام تلاش خود را به همراه همکارانم بکار می گیریم تا تیم های ملی و یا مربیانی که در دوره های آموزشی حضور دارند، در بهترین وضعیت ممکن از لحاظ امکانات و تجهیزات قرار بگیرند.

رییس مرکز ملی فوتبال در پایان گفت:

به طور مستمر در خصوص بازسازی، رفع مشکلات و ایجاد شرایط جدید در خصوص امکانات اقدامات مختلفی را انجام می دهیم تا در راستای رشد و توسعه فوتبال گام برداشته و شاهد افتخار آفرینی تیم های خود باشیم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد برانکو ایوانکوویچ: تیمی‌ ساختم که می تواند حداقل تا ۱۰ سال قهرمان و آقای فوتبال ایران باشد تحلیل آماری بارسلونا - بایرن مونیخ؛ پیروزی 3-0 با حس و حال 8-2 درگیری لفظی لاپورتا با کومان؛ احتمال اخراج فوری سرمربی هلندی از بارسلونا حمله صادقی به کنعانی زادگان: یادش رفته پرسپولیس را به دلارهای قطری فروخته است! برترین های قرن با علی بحرینی: معدود فیلم های علیدوستی را ببینید، او بهترینِ قرن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مرکز ملی فوتبال علیرضا امامی فر تیم های ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش

فصل نقل‌وانتقالات تابستانی امسال فوتبال ایران، طوفانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ پیشنهاد دو میلیون دلاری باشگاه ایرانی به «جهانبخش» نشان می‌دهد کورس تیم‌های متمول با ارقام نجومی آغاز شده و باید منتظر یک رقابت شدید مالی بین مالکان جدید استقلال و پرسپولیس باشیم.

به طور مثال شنیده شده که پتروشیمی خلیج فارس،  بودجه هزار میلیارد تومانی برای فصل آتی در نظز گرفته است!

حالا گفته شده که علیرضا جهانبخش هدف خرید چند تیم ایرانی است. او اولویتش برای فصل آینده باز هم حضور در اروپاست، اما دو باشگاه لیگ برتری هم با جهانبخش تماس گرفته و به او پیشنهاد داده‌اند. شایعه شده تراکتور با یحیی گل‌محمدی مشتری اول جهانبخش خواهد بود.

حتی یکی از این باشگاه‌ها به جهانبخش اعلام کرده اگر قراردادش را امضا کند، می‌تواند در ترکیه دلارهایش را تحویل بگیرد! پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری به جهانبخش دو میلیون دلار یا حدود ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است که رقم بالایی به حساب می‌‌آید و می‌تواند رکورد نقل و انتقالات در فوتبال ایران را بشکند. 

جواد نکونام هم در فصل جاری شدیدا به دنبال جذب علیرضا جهانبخش بود ولی این بازیکن به ایران نیامد. حالا باید دید در فصل جدید برنامه او چیست؟ 

بدون شک رقم پیشنهادی باشگاه‌های اروپایی به جهانبخش به مراتب کمتر از رقمی است که می‌تواند در ایران یا در کشورهای عربی بگیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • اجرای طرح «روز دفتر مدرسه» در آموزش و پرورش سمنان/ کار معلم در هیچ زمانی فراز و نشیب نداشته و معلم همیشه معلم است
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اعلام زمان اردوی تیم ملی
  • بودجه و امکانات شوراها گرفتار مشکلات قانونی است
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • مشتری ۲میلیون دلاری تیم ایرانی به جهانبخش