Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-07@22:03:07 GMT

همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۷۳۵

همه رکوردهایی که رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا ثبت کرد

اولین بازی منچستریونایتد در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد برای ستاره پرتغالی جدید این تیم، طعمی تلخ و شیرین داشت؛ شیرین بابت به ثمر رساندن گل اول مسابقه در دقیقه ۱۳ و تلخ بابت بی‌اثر شدن گلش پس از دو گلی که یانگ‌بویز سوئیس زد و بازی را برد.

گل رونالدو اگرچه باعث پیروزی منچستریونایتد نشد اما برای خود او رکوردهایی جدید به همراه داشت که یکی از آنها رسیدن به ایکر کاسیاس به عنوان دارنده رکورد بیشترین حضور در این رقابت‌ها با ۱۷۷ بازی بود و دیگری گل زدن به سی‌و‌ششمین حریف متفاوت در لیگ قهرمانان که رکوردش پیش از این به تنهایی در اختیار لیونل مسی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این‌ها اما تنها بخشی از رکوردهایی هستند که کریستیانو رونالدو از زمان انجام اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان تا به امروز ثبت کرده است.

گل رونالدو به یانگ بویز جایگاه او را به عنوان بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا بیش از پیش تثبیت کرد. او نه تنها با ۱۳۵ گل بیشترین گل را در این رقابت‌ها زده بلکه با ۱۷ گلی که در فصل منتهی به قهرمانی‌اش با رئال مادرید در سال ۲۰۱۴، ۱۷ گل زد که بیشترین گل به ثمر رسیده توسط یک بازیکن در طول یک فصل لیگ قهرمانان اروپاست.

رونالدو بازیکنی است که بیشترین تعداد گل را در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا دارد. او در تمام بازی‌‌هایش پس از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ۶۷ گل زده است. به علاوه ستاره پرتغالی تنها بازیکنی است که در سه فینال لیگ قهرمانان اروپا گل زده است و تنها کسی است که در طول یک فصل، در هر ۶ بازی تیمش در مرحله گروهی این رقابت‌ها دروازه‌ رقبا را باز کرده است. به این‌ها باید رکورد گلزنی در ۱۱ بازی پی در پی در لیگ قهرمانان اروپا را هم اضافه کرد که به تنهایی در اختیار کریس ۳۶ ساله است.

دومین دوره حضور رونالدو در منچستریونایتد پس از ۱۲ سال دوری‌اش از این تیم، برای او فوق‌العاده آغاز شده است. او نه تنها در بازی شنبه شب مقابل نیوکاسل در هفته چهارم لیگ برتر انگلیس دو گل از ۴ گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند بلکه شب گذشته هم تیمش را خیلی سریع پیش انداخت هرچند که ۱۰ نفره شده شیاطین سرخ کار این تیم را برای حفاظت از گل ستاره پرتغالی‌اش سخت کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو منچستریونایتد لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکو رویس: مهم نیست چند بار تیرک ما لرزید، مهم این است که دورتموند به فینال رسید

دوران مارکو رویس در دورتموند می‌تواند به ماندگارترین شکل ممکن خاتمه پیدا کند

طرفداری | در دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند به مصاف یکدیگر رفتند که تقابل آن‌ها با نتیجه ۱-۰ به سود زنبورها خاتمه یافت. با این نتیجه، دورتموند با برتری ۲-۰ در مجموع دو بازی رفت و برگشت، راهی فینال شد.

پاری سن ژرمن (0) 0-1 (2) دورتموند؛ موج زرد و مشکی آماده تسخیر اروپا

مارکو رویس که پیش‌تر اعلام کرده بود در پایان فصل جاری دورتموند را ترک می‌کند، حالا این فرصت را دارد که آخرین بازی خود برای زنبورها را در فینال لیگ قهرمانان اروپا انجام دهد و با فتح جام این رقابت‌ها، تیم محبوب خود را ترک کند. رویس پس از پایان بازی و در حالی که اشک می‌ریخت، در گفتگو با دوزن گفت: 

نمی‌توانم احساسم در این لحظه را توصیف کنم. بعد از ده سال یا بیشتر، دوباره با دورتموند به فینال لیگ قهرمانان رسیدم. فردا کسی از خودش نمی‌پرسد که دورتموند چگونه پاری سن ژرمن را شکست داد، مهم نیست چند مرتبه تیرک دروازه ما لرزید، مهم این است که دورتموند دوباره به فینال راه یافت. هیچ کس انتظار چنین چیزی را نداشت.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • مارکو رویس: مهم نیست چند بار تیرک ما لرزید، مهم این است که دورتموند به فینال رسید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند (نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • بدشانس یا بی‌دقت؟ ناکامی پاری سن ژرمن در بازکردن دروازه دورتموند با وجود ثبت ۳۰ شوت!
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • خشم بینندگان از صدا و تصویر بازی دورتموند-پی‌اس‌جی
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • برتری 3-1 منچستریونایتد مقابل آرسنال با بریس کریستیانو رونالدو و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (5 می، 2009) / فیلم
  • ۱۰ گلزن فعال تاریخ لیگ قهرمانان