Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – سر خوردن گاه‌وبیگاه تعدادی از بازیکنان استقلال در جدال با حریف عربستانی مسئله‌ای است که بسیاری از عوامل باشگاه آن را به انتخاب نامناسب کفش‌های استوک دار بازیکنان مرتبط کرده‌اند و معتقدند چنین اشتباهات فاحشی از فوتبالیست‌هایی که در سطح اول آسیا بازی می‌کنند، فوق‌العاده عجیب است.

از قرار معلوم یکی دو نفر از بازیکنان استقلال در پاسخ به این مؤاخذه که چرا از کفش استوک دار مناسب استفاده نکرده بودند، پس از پایان بازی مدعی شدند که چنین کفش هایی را در اختیار نداشتند و به همین خاطر مجبور شدند همان‌هایی که همراهشان بود را بپوشند ! ادعایی که باعث ناراحتی و عصبانیت مسئولان باشگاه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها مدعی‌اند بازیکنانی که حالا قراردادهایشان به پنج میلیارد تومان برای هر فصل نزدیک شده، چگونه کفش درست و حسابی برای چنین مسابقه حساس در اختیار ندارند و به فکرشان هم نرسیده تا قبل از بازی این مشکل را حل کنند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • شمسایی: بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!