Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:07:42 GMT

پسر ایذه‌ای به دل آتش رفت تا جان ۲ نفر را نجات دهد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۷۹۲

پسر ایذه‌ای به دل آتش رفت تا جان ۲ نفر را نجات دهد

به گزارش خبرنگار مهر، روزانه شاهد حوادث گوناگونی در شهرستان ایذه هستیم که کام ما را تلخ می‌کند.

شامگاه ۱۸ شهریورماه سال جاری در یکی از محلات ایذه آتش‌سوزی یک منزل گزارش شد که پسر نوجوان ایذه‌ای در این راستا فداکاری از خود نشان داد.

علی نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای در حالی که آتش‌، خانه همسایه را فرا گرفته بود به دل آتش رفت تا جان دو نفر را که در این خانه زندگی می‌کردند، نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از شاهدان عینی به خبرنگار مهر گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی و در حالی که دو زن میان‌سال و سالخورده در آن منزل بودند، علی به دل آتش رفت و وارد خانه شد و این دو زن را در میان آتش نجات داد اما خودش دچار سوختگی شدید شد.

امرالله اورگی رئیس بیمارستان شهدای ایذه دراین‌باره به خبرنگار مهر می‌گوید: شامگاه ۱۸ شهریورماه امسال، پسر ۱۵ ساله به دنبال سوختگی در بیمارستان پذیرش و اقدامات اولیه برای این بیمار انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سوختگی بالای ۶۰ درصد بود، این نوجوان به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل و سپس به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم اصفهان اعزام شد.

«ابراهیم اسماعیلوندی» مسئول اداره آتش‌نشانی شهرداری ایذه به خبرنگار مهر گفت: حوالی ساعت ۲۲ روز هجده شهریورماه سال جاری در پی تماس تلفنی همشهریان با سامانه ارتباطی ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر حریق یک منزل مسکونی به‌طور فوری تیم‌های اطفای حریق در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شده و اقدام به اطفای حریق کردند.

وی افزود: در این آتش‌سوزی دو خانم و یک پسر دچار سوختگی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی لندی نوجوان پانزده ساله اکنون در شرایط ناپایدار در بخش مراقبت‌های ویژه ICU بستری است.

همچنین زن میان‌سال با درصد سوختگی پایین به‌صورت سرپایی مداوا شد اما زن سالخورده با درصد سوختگی حدود ۵۰ درصد به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز منتقل شد ولی به دلیل جراحات شدید جان خود را از دست داد.

کد خبر 5305431

منبع: مهر

کلیدواژه: ایذه آتش سوزی آتش نشانی ویروس کرونا واکسن کرونا بوشهر واکسیناسیون کرونا آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل اربعین حسینی زلزله شیوع کرونا واکسیناسیون ایلام خراسان رضوی خبرنگار مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت

رئیس سازمان آتش نشانی شهرستان بم گفت: زن بمی که چهار روز بین دو دیوار گرفتار شده بود، توسط آتش نشانانان نجات پیدا کرد.

محسن حدادیان در گفت و گو با ایسنا از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • هوش مصنوعی زندگی‌ها را نجات می‌دهد/ کاهش ۹۰ درصدی مرگ و میر بیماران قلبی
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • شانس درمان کودکان مبتلا به سرطان در ایران ۷۰ درصد است