Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-02@00:25:38 GMT

رییس بایرن: لالیگا در مورد مسی گل به‌خودی زد

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۹۳۳

رییس بایرن: لالیگا در مورد مسی گل به‌خودی زد



رییس باشگاه بایرن مونیخ با تمجید فراوان از بازیکنان این تیم پس از پیروزی سه بر صفر برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، گفت: روح بارسلونا بدون «لیونل مسی» از هم گسیخته شده‌است؛ لالیگا در داستان مسی گل به‌خودی زد.

به گزارش ایرنا، باواریایی‌ها شب گذشته (سه‌شنبه) در ورزشگاه نیوکمپ با سه گل میزبان را تحقیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«توماس مولر» در دقیقه ۳۴ و سپس «روبرت لواندوفسکی» در دقایق ۵۶ و ۸۵ سه گل این دیدار را برای بایرن به ثمر ساندند.

با این حال، «کارل هاینتس رومینگه» رییس بایرن بیشتر از توجه به مونیخی‌ها، تمرکز خود را بر تفاوت‌های فاحش بارسلونا بدون «لیونل مسی» معطوف کرد.

وی در این باره اظهار داشت: آنها(بایرن) به شکل برجسته‌ای خوب بودند و استحقاق پیروزی را داشتند. برای حرف زدن در مورد محتمل‌ترین گزینه‌های قهرمانی زود است. لیگ قهرمانان تازه از مرحله حذفی شروع می‌شود.

رومینگه ادامه داد: اگر به تیم(بارسلونا) و عملکرد تاکتیکی آنها نگاه کنید، می‌بینید که بدون مسی، روح آنها از هم گسیخته شده است. آنها روزها و لحظات دشواری را پشت سر می‌گذارند. فروختن مسی بالاجبار بود؛ لیگ اسپانیا با این کار گل به خودی زد.

وی درخصوص آینده لواندوفسکی در بایرن و احتمال جذب «ارلینگ هالند» به عنوان جانشین مرد لهستانی گفت: با داشتن لواندوفسکی شما بهترین مهاجم جهان را در اختیار دارید. هالند در رتبه دوم قرار دارد. تصور می‌کنم بایرن به ادامه همکاری روبرت با باشگاه بعد از انقضای قراردادش در سال ۲۰۲۳، تمایل دارد. هالند یک سرمایه‌گذاری است. فکر نمی‌کنم به لیورپول برود. در مورد هالند نمی‌توانم رئال مادرید را هم نادیده بگیرم. شاید آنها در تابستان کمی بیشتر به منابع مالی خود متوسل شده و هالند و «کیلین امباپه» را به خدمت بگیرند.

بازگشت «کریستیانو رونالدو» به منچستریونایتد نیز یکی از موضوعاتی بود که رومینگه به آن پرداخت و گفت: او یک پدیده است؛ ۳۶ سال دارد و ۲۰ سال در این سطح بازی کرده است. بدن او شبیه به آدونیس(نماد طبیعت و تجدید حیات سالانه در اساطیر یونان) است.

وی افزود: به یاد دارم یک بار که در تورین با او ملاقات کردم، پشت یک در ایستاده و دست‌هایش بالا بود؛ پرسیدم «این چه کاری است؟» و او در پاسخ گفت «شادی گل بعدیم را تمرین می‌کنم.»

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال بارسلونا در هفته سی و سوم لالیگا اسپانیا موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ از سد والنسیا عبور کند و ضمن تثبیت جایگاه خود در رده دوم، اختلافش را با خیرونا که در رده سوم قرار دارد به ۲ امتیاز برساند.

روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا در این دیدار عملکرد درخشانی داشت و توانست با ثبت ۳ گل نقش مهمی در این پیروزی داشته باشد.

این مهاجم که تا سال ۲۰۲۶ با بارسلونا قرارداد دارد پس از این دیدار به شایعاتی که مبنی بر خروج زودهنگام او از بارسلونا است پاسخ داد و آنها را تکذیب کرد.

به گفته پایگاه خبری «بیلد»، این مهاجم لهستانی در خصوص ادامه حضورش در آبی و اناری ها گفت: ترک بارسا در تابستان امسال برای من واقعاً غیرممکن است. از نظر بدنی احساس خوبی دارم و تا دو سال آینده همینطور خواهد بود. وقتی از نظر بدنی به شرایطی برسم که نتوانم عملکرد کافی را داشته باشم به ترک بارسلونا فکر خواهم کرد.

کد خبر 6093288

دیگر خبرها

  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • لواندوفسکی: بارسلونا را ترک نخواهم کرد
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • روبرت لواندوفسکی و کسب 17 امتیاز برای بارسلونا در فصل جاری با گل‌های خود
  • گل دوم روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 3-2 والنسیا)
  • گل روبرت لواندوفسکی به والنسیا (بارسلونا 2-2 والنسیا)