Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@12:23:40 GMT

جلسه فوری سران بارسلونا؛ کومان همچنان فرصت دارد!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۱۹۹۷۱

سرمربی هلندی شب گذشته یکی از بدترین بازی های های آبی اناری ها را به نمایش گذاشت.

شب گذشته خبر رسید پس از برتری 3-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا 2021/22 به نظر می رسد دوباره بحران و حاشیه به باشگاه بارسلونا برگشته است. گفته می شود پس از بازی، خوان لاپورتا با رونالد کومان درگیری لفظی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز اما راجر تورلو خبرنگار ورزشی موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد بعد از این دیدار جلسه ای فوری میان لاپورتا، یوسته و آلمانی برگزار شده است تا در مورد آینده رونالدو کومان تصمیم گیری شود. این منبع مدعی شده است این سه تصمیم گرفته اند به کومان یک فرصت دوباره بدهند تا عملکردش با وجود بازیکنان کامل تیم دوباره بررسی شود، در صورتی که با تیم کامل و بدون مصدوم شرایط بهتر نشد با این سرمربی قطع همکاری شود.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شکایت مرتضی تبریزی تحلیل آماری بارسلونا - بایرن مونیخ؛ پیروزی 3-0 با حس و حال 8-2 درگیری لفظی لاپورتا با کومان؛ احتمال اخراج فوری سرمربی هلندی از بارسلونا گزارش موندو دیپورتیوو از مهدی طارمی: پوشکاش ایرانی، اتلتیکومادرید را تهدید می کند برترین های قرن با علی بحرینی: معدود فیلم های علیدوستی را ببینید، او بهترینِ قرن است

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است

مهاجم بارسلونا از سرمربی رئال مادرید تمجید کرد

طرفداری | روبرت لواندوفسکی حدفاصل جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و زمانی که برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود و عملکرد خوبی زیر نظر این سرمربی ایتالیایی داشت. با این حال تقدیر به گونه‌ای رقم خورد که در حال حاضر لواندوفسکی برای بارسلونا بازی می‌کند و کارلو آنچلوتی نیز روی نیمکت رقیب اصلی بارسلونا یعنی رئال مادرید می‌نشیند.

لواندوفسکی در گفتگو با بیلد به تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:

کارلو آنچلوتی فوق‌العاده با تجربه است. می‌توانید این را از روش کار او در رئال مادرید متوجه شوید. بازیکنان چشم‌بسته دستورات او را انجام می‌دهند. زمانی که در بایرن بودم، کار کردن با او حس خاصی به من می‌داد. نه فقط اعتماد به نفس، بلکه حس می‌کردم می‌توانم زیر نظر او به بازیکن بهتری تبدیل شوم.

مهاجم لهستانی در ادامه افزود: 

کارلو آنچلوتی مرد بزرگی است، او در بایرن زیاد با بازیکنان صحبت می‌کرد. آمدن به آلمان به عنوان یک خارجی آسان نیست و معتقدم کارلتو هم اسیر همین مساله شد. به نظر من، اگر می توانستیم دوران سختی که برایمان پیش آمد را پشت سر بگذاریم و آنچلوتی در بایرن می‌ماند، این امکان وجود داشت که یک دوران تاریخی برای ما رقم بخورد.

 

کارلو آنچلوتی و روبرت لواندوفسکی در بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • چراغ سبز گواردیولا به برناردو سیلوا؛ می‌توانی به بارسلونا بروی!
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏
  • ابراز علاقه آژاکس به فرانچسکو فاریولی، سرمربی نیس