Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ "غلامحسین زراعتکار" در تشریح جزییات این خبر گفت: اول هفته گذشته خبری در خصوص درگیری و عربده کشی و تخریب 2 دستگاه موتورسیکلت در یکی از محله های حوالی خیابان باستان دریافت کردیم.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله  تیمی از ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت به آدرس اعلامی اعزام که در بررسی اولیه و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سه نفر  سرنشین خودرو 206 که از اراذل و اوباش سابقه دار پایتخت بوده در حالی که شرایط عادی نداشته اقدام به عربده کشی و ایجاد رعب و وحشت نموده که در همین بین نیز به 2 تن  ازشهروندان حمله ور و انان را از ناحیه دست و صورت زخمی و2 دستگاه موتورسیکلت پارک شده در محل را تخریب و از محل گریخته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عامل کتک زدن تهرانی ها بازداشت شد

سرهنگ زراعتکار با بیان اینکه تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی منعکس و  دستور دستگیری این افراد اخذ شد، بیان کرد: با انجام تلاش های شبانه روزی مخفیگاه عامل اصلی این درگیری در حوالی خیابان "کارگر" شناسایی و در عصر روز بیست و چهارم شهریور ماه در یک اقدام پلیسی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال داده شد.

رئیس پایگاه هشتم پلیس امنست عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد ، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر متهمان این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اراذل و اوباش کتک زدن اخبار حوادث دستگیری ضرب و جرح کتک زدن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام فال بازار آزاد علیرضا بیرانوند فوتبالیست علیرضا بیرانوند و همسرش علیرضا بیرانوند بهاره رهنما و ریحانه پارسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۱۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب گفت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته در محدوده بزرگراه ستاری شمال به جنوب قبل مخبری یک دستگاه سواری تیبا با ۵ وسیله دیگر برخورد می‌کند تا جمع خودروهای خسارت دیده به عدد ۶ برسد.

وی گفت: بلافاصله پس از این حادثه تیم منطقه ۵ پلیس راهور فاتب به همراه عوامل آتش نشانی و نیروهای امدادی در محل حاضر و نسبت به بررسی علل وقوع این حادثه اقدام کردند که مشخص شد این حادثه به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده تیبا بوده است.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اضافه کرد: در این تصادف به پنج خودروی پراید، پژو، ساینا، جک و ۲۰۶ خسارت وارد آمد که خوشبختانه کسی مصدوم نشد.

سرهنگ جوانبخت از همه رانندگان خواست، قبل از حرکت حتماً نسبت به استراحت اقدام و در حین رانندگی از سرعت و سبقت خودداری کرده و تمام حواس خود را به رانندگی معطوف تا شاهد بروز اینگونه حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6090554

دیگر خبرها

  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند