Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلطانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از امروز تا اطلاع ثانوی مسیرموزاییک فرش حد فاصل خیام تا چهارراه سعدی برای کاهش بار ترافیک هسته مرکزی شهر ایلام از پیاده راه به ماشین رو تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه از موزاییک فرش به جای آسفالت برای این مسیر استفاده شده است، رانندگان باید با سرعت مجاز حداکثر ۲۰ کیلومتر حرکت کنند افزود: این مسیر فاقد پارکینگ بوده و همچنین رانندگان در این مسیر حق توقف حتی به صورت کوتاه مدت و لحظه‌ای ندارند و باید به مسیر خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره روابط عمومی شهرداری ایلام گفت: این مسیر یک طرفه بوده و ماشین‌ها باید از طرف چهارراه سعدی به طرف میدان خیام حرکت کنند و ۲ طرف خیابان نیز برای عابران پیاده، کلاسکه کودکان، ویلچر، افراد کم بینا و نابینا مسطح سازی شده است.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: موزاییک فرش خیابان سعدی شمالی ایلام تردد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده

ای یار جفا کرده پیوند بریده این بود وفاداری و عهد تو ندیده   در کوی تو معروفم و از روی تو محروم گرگ دهن آلوده یوسف ندریده   ما هیچ ندیدیم و همه شهر بگفتند افسانه مجنون به لیلی نرسیده   در خواب گزیده لب شیرین گل اندام از خواب نباشد مگر انگشت گزیده   بس در طلبت کوشش بی فایده کردیم چون طفل دوان در پی گنجشک پریده   مرغ دل صاحب نظران صید نکردی الا به کمان مهره ابروی خمیده   میلت به چه ماند به خرامیدن طاووس غمزت به نگه کردن آهوی رمیده   گر پای به در می‌نهم از نقطه شیراز ره نیست تو پیرامن من حلقه کشیده   با دست بلورین تو پنجه نتوان کرد رفتیم دعا گفته و دشنام شنیده   روی تو مبیناد دگر دیده سعدی گر دیده به کس باز کند روی تو دیده کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امروز با سعدی: دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود امروز با سعدی: کس نیست که پنهان نظری با تو ندارد امروز با سعدی: دست در خون عاشقان داری

دیگر خبرها

  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در شنبه هشتم اردیبهشت ماه