Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتربخوانید

روایت دیدار شمخانی با نخست وزیر عراق / تصاویر نشست شورای هماهنگی مجلس در صفحه نیکزاد / بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان لبافی نژاد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور پستی را درباره ابلاغ اصول حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی منتشر کرد:

" از سوی رئیس‌جمهور صورت گرفت.
ابلاغ اصول حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی به اعضای دولت

حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران، اصول ۱۲ گانه پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی در دولت سیزدهم را به اعضای دولت ابلاغ کرد.

رئیس‌جمهور:
یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم شناسایی بستر‌های فسادزا، اصلاح و مبارزه با فساد است و بنای دولت سیزدهم از ابتدا بر این بوده که گلوگاه‌های فساد، شناسایی شده و مدیران دستگاه‌های مختلف به نحوی نسبت به اصلاح و رفع این گلوگاه‌ها اقدام کنند که زمینه‌های بروز فساد در نظام اداری به طور کامل زدوده شود.

از ابتدای ورود به عرصه انتخابات بر عزم خود برای پیشگیری و مقابله با فساد تاکید داشته‌ام.

پیش از آغاز به کار رسمی دولت، نشستی با نمایندگان دستگاه‌های نظارتی سه قوه و سایر بخش‌های مرتبط درباره شناسایی گلوگاه‌های فسادزا در نهاد‌های مختلف برگزار کردم.

قرار شد این دستگاه‌ها گزارش‌های خود از بستر‌های فسادخیز را به دولت ارائه کنند که این گزارش چندی قبل به دست دولت رسید و برای جمع‌بندی در اختیار کارگروهی قرار گرفت.

در جلسات کارگروه مذکور دستورالعمل‌هایی درباره وظایف خاص دستگاه‌های مختلف در زمینه پیشگیری و مقابله با فساد در قالب «نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی» تهیه شد که اصول حاکم بر این نقشه ملی امروز ابلاغ شد.

برای مطالعه اصول ۱۲ گانه حاکم بر نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری"

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس با انتشار توئیتی از دریادلان ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش تشکر کرد و به آن‌ها خسته نباشید گفت:

" ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش با ناو‌های ساخت ایران و بیش از ۴۵۰۰۰کیلومتر دریانوردی در یک سفر، مسافتی بیش از دور زمین را طی کردند تا پرچم مقدس‌مان را در اقیانوس‌های جهان برافراشته نگه دارند؛ این سفر سراسر عزت و اقتدار بود و ایرانیان به چنین غیورمردان بصیری می‌بالد؛ خداقوت دریادلان."

حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه درباره تماس تبریک همتای انگلیسی خودش نوشت:

" در تماس تبریک و. خ. انگلیس برای گفتگوی مبتنی بر احترام متقابل ابراز آمادگی کردم؛ بی‌عملی ا. اروپا در برجام را به شدت مورد انتقاد قرار دادم؛ فاجعه رفتار آمریکا در افغانستان را محکوم و بر لزوم تشکیل دولت فراگیر تأکید کردم؛ و تصریح کردم که بدهی دیرینه انگلیس به ایران باید پرداخت شود."

سید محمد حسینی، معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس سه انتصاب در وزارت امور خارجه را تبریک گفت:

" انتصاب دیپلمات‌های انقلابی در ۳ معاونت وزارت خارجه
با حکم وزیر امورخارجه آقایان علی باقری، محمد فتحعلی و مهدی صفری به عنوان معاون سیاسی، اداری و مالی و دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه انتخاب شدند.
این تغییرات را به فال نیک گرفته و بارقه امیدی برای تحول در سیاست خارجی می‌دانیم."

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی درباره تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار نوشت:

" طرح «تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار» یکی از مهم‌ترین اقدامات مجلس یازدهم تا امروز خواهد بو‌د که برخلاف میل صاحبان منافع رانتی، تولید و اشتغال را رونق می‌بخشد.

حذف امضا‌های طلایی، شکستن حلقۀ بسته اعطای مجوز‌ها و بازکردن زنجیر رانت‌ها از پای تولید واشتغال نتایج اصلی تصویب این طرح است."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی امیرعبداللهیان محمدباقر قالیباف سیاسیون ایران پیشگیری و مقابله با فساد اداری و اقتصادی نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد اداری رئیس جمهور دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده

وزیر امور خارجه ایران در تماس تلفنی همتای پرتغالی درباره کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال، گفت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی آن‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

به گزارش فارس، پائولو رانگل وزیر امور خارجه جدید پرتغال در گفت‌وگوی تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه در خصوص مناسبات دوجانبه و اوضاع منطقه به خصوص تحولات فلسطین به رایزنی و تبادل نظر پرداخت. وزیر امور خارجه ایران در این گفت‌وگوی تلفنی، تشکیل دولت جدید پرتغال و انتصاب پائلو رانگل به عنوان وزیر امور خارجه جدید این کشور را تبریک گفت و به سابقه روابط خوب و دیرینه فیمابین دو کشور اشاره کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر ضرورت پایان جنگ و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه و احترام به حقوق مردم مظلوم فلسطین تاکید کرد و رژیم صهیونیستی را عامل ریشه‌ای تمامی این تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه خواند.

پائلو رانگل وزیر امور خارجه پرتغال نیز در این گفت‌وگوی تلفنی بر ضرورت برقراری آتش بس فوری در غزه تاکید کرد و افزود: دولت پرتغال از تشکیل دولت مستقل فلسطینی حمایت می‌کند و خواستار تلاش تمامی کشور‌های منطقه برای کاهش تنش‌ها در منطقه است. طرفین آخرین دیدگاه‌های خود را در مورد کشتی توقیف شده اسرائیلی حامل پرچم پرتغال تبادل کردند.

امیرعبداللهیان در این رابطه اظهار داشت: موضوع انسانی آزادی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست و به سفرا‌ی این کشور‌ها در تهران دسترسی کنسولی، آزادی و تحویل‌شان را اعلام کرده‌ایم.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تنش‌ها در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • امیرعبداللهیان: رژیم صهیونیستی عامل تمامی تنش‌ها در منطقه است
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف شده
  • امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه‌ای تمام تنش‌ها و وخامت اوضاع در منطقه است/ موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ما قرار دارد
  • توجه ایران به رهایی خدمه کشتی توقیف شده با پرچم پرتغال
  • رژیم صهیونیستی عامل ریشه ای وخامت اوضاع در منطقه است
  • بررسی آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسراییلی حامل پرچم پرتغال | امیر عبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی، مورد توجه جدی ماست