Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین کردستان، هیوا لهونیان ظهر امروز چهارشنبه با بیان اینکه امسال 11 هزار و 500 کیلوگرم سیم مسی در نقاط مختلف استان به سرقت رفته است، اظهار کرد: بیشترین آمار سیم مسی سرقت شده در این مدت مربوط به سنندج شمالی با 3 هزار و 552 کیلوگرم و کمترین آن در کامیاران با 14 کیلوگرم بوده است.

وی افزود: در سال جاری در سنندج جنوبی 3 هزار و 37 کیلوگرم، بانه 168 کیلوگرم، بیجار 648 کیلوگرم، دهگلان 415 کیلوگرم، سقز 886 کیلوگرم، قروه 706 کیلوگرم، دیواندره 974 کیلوگرم، سروآباد 142 و مریوان 958 کیلوگرم سیم مسی سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان با بیان اینکه میزان سرقت سیم مسی در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از 30 درصد افزایش یافته است، ادامه داد: سرقت‌های انجام شده ۵۰ میلیارد ریال به تاسیسات برق خسارت وارده کرده است.

لهونیان آمار سرقت ترانسفورماتور در سال جاری را 6 مورد و آن را نسبت به مدت مشابه پارسال بدون تغییر اعلام کرد و یادآور شد: مهمترین راه مقابله با سرقت سیم اصلاح و بهسازی شبکه و تبدیل آن به کابل خودنگهدار است که در این راستا سال گذشته بیش از یک هزار و 200 کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال نیز 2 هزار کیلومتر شبکه اصلاح خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب استیسر روی شبکه یکی دیگر از راه های جلوگیری از سرقت کابل برق است، بیان کرد: نصب سیستم های هشداردهنده روی ترانس هم نقش مهمی در کاهش سرقت دارد که البته تعداد کمی از مشترکان از آن استفاده می‌کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سیم مسی سیم مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری

یک مسؤول فلسطینی تاکید کرد طی ماه میلادی گذشته ارتش رژیم صهیونیستی ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات در کرانه باختری انجام داد.

به گزارش ایسنا، مؤید شعبان، رئیس مرکز مقاومت در برابر شهرک سازی در گزارش ماهانه درباره اقدامات تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی طی ماه آوریل ۲۸ عملیات تخریب را علیه ۳۳ تاسیسات انجام داد که از جمله آن هشت منزل مسکونی و سه منزل غیرمسکونی بود. این عملیات تخریب در استان‌های قدس، طولکرم، اریحا و الخلیل انجام شد. همچنین ارتش اسرائیل اخطاریه‌هایی را درباره تخریب ۱۸ منزل و تاسیسات را در استان‌های رام الله، البیره، سلفیت و الخلیل ارسال کرد.

طبق گزارش روزنامه القدس العربی، این مسؤول فلسطینی گفت: نیروهای اشغالگر ۸۹۵ اقدام متجاوزانه و شهرک نشینان ۳۴۷ اقدام متجاوزانه را انجام دادند. تجاوزات شهرک نشینان در استان‌های نابلس، رام الله و الخلیل به شهادت پنج شهروند منجر شد.

وی افزود: ماه میلادی گذشته شاهد تشدید خطرناک حملات شهرک نشینان با حمایت نیروهای رژیم اشغالگر بودیم. آنها غیرنظامیان را در ۳۶ شهرک و روستای فلسطینی از شمال تا جنوب هدف قرار دادند. این تجاوزات منجر به سوختن کامل ۳۶ منزل و سوختن جزئی ۳۳ منزل دیگر شد. همچنین در این تجاوزات بیش از ۵۷ خودرو به آتش کشیده شدند و ویرانی گسترده‌ای در املاک و تاسیسات شهروندان به بار آمد.

این مسؤول گفت: مقامات رژیم صهیونیستی ۱۷۲ دونم (واحد مساحت) از اراضی شهروندان در روستای عرب التعامره در شرق استان بیت لحم را برای گسترش مرزهای شهرک سیدی بار در منطقه العقبان مصادره کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش فلسطینی از اقدامات خرابکارانه و حملات صهیونیست‌ها در کرانه باختری
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • خسارت‌دیدگان خواستار نقشه‌برداری پلاک به پلاک هستند/ آواربرداری پس از تعیین حدود اربعه
  • انتشار بوی گاز در بندرترکمن ربطی به مشکل فنی و خرابی تاسیسات گازی ندارد
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی