Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، بنابراین جای تعجب نیست که علاقه به آرایش چشم و درمان مژه بدون نسخه به طور ناگهانی در میان زنان افزایش‌یافته است، به‌ویژه برای محصولات و خدمات تضمین‌کننده مژه‌هایی که مدت‌زمان بیشتری را در برمی‌گیرند.

لیفت مژه و اکستنشن مژه راه‌حل‌های اصلی است که ممکن است در مورد آن‌ها شنیده باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جراحی کاشت مژه روش دیگری است که برای بهبود ظاهر مژه‌های پراکنده استفاده می‌شود. 

برخلاف لیفت و کشیدن مژه، جراحی مژه نتایج صحیح‌تری را ارائه می‌دهد، البته اگر توسط جراح دارای مجوز و به‌درستی انجام شود. 

اگرچه ممکن است انجام عمل جراحی پیوند مژه باعث ایجاد ترس شود، اما کارشناسان این حوزه به ما اطمینان می‌دهند که این کار به‌اندازه استفاده از تلفن‌های موبایل ترسناک نیست. 

این روش به‌راحتی شامل انتقال مو از یک قسمت از بدن به ناحیه مژه است. 

برای توضیح بیشتر نحوه کار، با دو جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت‌مدیره و یک‌چشم پزشک دارای مجوز برد مصاحبه کردیم. آن‌ها نکات مثبت و منفی و اینکه چه مواردی را باید قبل از رزرو مشاوره با یک متخصص در نظر گرفت را به اشتراک گذاشتند.

جراحی پیوند مژه چیست؟

"جراحی کاشت مژه شامل انتقال مو از یک قسمت بدن (معمولاً از پشت سر) به ناحیه مژه (پلک بالا یا پایین) است. " وی گفت: "این به شما کمک می‌کند ظاهر مژه پرپشت و بلندتری داشته باشید.

 درحالی‌که بسیاری جراحی پیوند مژه را برای اهداف زیبایی در نظر می‌گیرند، کسانی که ضربه به ناحیه چشم (انحراف و سوختگی) یا عوارض ناشی از عفونت‌های خال‌کوبی را تجربه کرده‌اند نیز ممکن است به این روش علاقه‌مند باشند. 

افرادی که با‌تریکوتیلومانیا دارند، یک اختلال روانی که با برداشتن مو‌های مژه مشخص می‌شود و کسانی که مژه‌های ژنتیکی کوتاه یا کم پشتی دارند ممکن است کاندیدا‌های خوبی برای این نوع جراحی باشند.

نگهداری از مژه‌های پیوند شده چه مدت‌زمانی طول می‌کشد؟

برخلاف اکستنشن مژه که نیاز به نگهداری مداوم هر ۶ تا ۸ هفته دارد. جراحی کاشت مژه نتایج ماندگارتری را تضمین می‌کند زیرا از نظر فنی نوعی جراحی کاشت مو است. 

نتایج کاشت مژه به‌اندازه مو‌های پشت سر دائمی هستند که به‌طورکلی مادام‌العمر هستند، مگر اینکه یک بیماری نادر ریزش مو ایجاد شود. "با این حال، چشم‌پزشک و جراح پلاستیک چشم و صورت، رونا سیلکیس، توضیح داده است که پس از جراحی، باید از مژه‌ها به طور منظم محافظت شود. 

این کار به این دلیل است که مژه‌ها می‌توانند به طور طولانی رشد کنند و ممکن است نیاز به اصلاح داشته باشند. سیلکیس همچنین می‌گوید: "مژه‌ها پس از جراحی به مراقبت مداوم نیاز دارند. " 

"به یاد داشته باشید، مو‌های مژه پیوند شده در واقع مو‌های پوست سر هستند، به این معنی که می‌توانند به‌صورت طولانی و از جهات مختلف رشد کنند. "

مزایا و معایب جراحی پیوند مژه چه هستند؟

معایب مزایا

هزینه زیاد نتایج طولانی‌مدت

مدت‌زمان طولانی برای دیدن نتیجه استفاده از مو‌های واقعی

میزان موفقیت متوسط

درد و خون‌ریزی

عفونت احتمالی

تحریک احتمالی قرنیه

ازآنجاکه جراحی کاشت مژه نوعی جراحی ترمیم مو است، مزایایی مرتبط با این روش وجود دارد.

 این مزایا شامل:

• ارائه نتایج طولانی‌مدت که در سایر محلول‌های مژه دیده نمی‌شود.

• ساخت مژه‌ها با مو‌های واقعی به‌جای مو‌های مصنوعی.

خطرات جراحی:

با این حال، کاشت مژه نیز مانند هر نوع جراحی دیگر شامل خطراتی می‌شود، لینکوف هشدار داد که در طی این جراحی باید برخی از خطرات ذاتی را در نظر داشته باشید. این خطرات شامل موارد زیر می‌شوند:

• درد

• خون‌ریزی

• عفونت

• نتیجه زیبایی‌شناختی ضعیف

• تحریک قرنیه

• هزینه

دستیابی به نتایج کاشت مژه طولانی‌مدت است:

سیلکیس اضافه کرد که این روش جراحی نسبت به سایر محلول‌های افزایش حجم مژه نتیجه دهی طولانی‌تری دارد، و همین امر باعث می‌شود که این روش برای افرادی که می‌خواهند نتایج فوری داشته باشند جذابیتی نداشته باشد. 

وی همچنین اضافه کرد: "عمل جراحی پیوند مژه بیشتر از درمان با مژه باعث خرابی می‌شود. " "همچنین، در انجام جراحی پیوند مژه، زمان بیشتری طول می‌کشد تا مژه‌ها به پتانسیل کامل خود برسند. "

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای کاشت مژه محسوب می‌شوند؟

بیماران نسبتاً سالم و بدون مشکلات زمینه‌ای معمولاً کاندیدا‌های خوبی برای جراحی پیوند مژه محسوب می‌شوند. با این حال، سیلکیس می‌گوید برخی از افراد مایل هستند قبل از بررسی این روش با پزشک خود صحبت کنند. 

وی توضیح داد: "بیماران مبتلا به بیماری‌های خودایمنی که منجر به ازدست‌دادن مژه‌ها می‌شوند، ممکن است به جراحی خوب واکنش نشان ندهند. " 

"به همین ترتیب، بیمارانی که خون رقیقی دارند یا مستعد ابتلا به عفونت نیز هستند، در معرض خطرات بیشتری قرار می‌گیرند. "

روش انجام جراحی چگونه است؟

برای درک بهتر از نحوه عمل جراحی کاشت مژه، لینکوف توضیح می‌دهد که این روش با اندازه‌گیری و اصلاح مو‌های پشت سر شما شروع می‌شود. 

به گفته وی، این مو‌های سر، مو‌هایی هستند که برای ایجاد مژه‌های جدید در حین جراحی استفاده می‌شوند. هنگامی‌که به‌اندازه کافی مو از پوست سر شما گرفته شد، ناحیه مژه‌های شما بریده و بی‌حس می‌شود. 

از بی‌حسی موضعی (لیدوکائین با اپی‌نفرین) برای کاهش درد در ناحیه پوست سر و مژه استفاده می‌شود. سپس، مو‌های مژه جدید یکی‌یکی وارد ناحیه مژه می‌شوند. 

لینکوف همچنین توصیه کرد که برای این جراحی لباس راحتی بپوشید و یکی از اعضای خانواده (یا دوست) را با خود بیاورید. این روش بین ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد.

بهبود پس از جراحی چگونه است؟

لینکوف همچنین خاطرنشان کرد پس از اتمام جراحی پیوند مژه، کاملاً طبیعی است که شما روز‌ها تا هفته‌ها تورم و کبودی در قسمت پلک را تجربه کنید. 

وی با این حال افزود که پشت سر شما (جایی که مژه‌ها از آن گرفته شده است) بدون اینکه ناراحتی زیادی داشته باشید معمولاً در طی چند روز بهبود می‌یابد. 

وی افزود وقتی نوبت به مژه‌های واقعی شما می‌رسد، مردم باید انتظار داشته باشند که مو‌های پیوند شده پس از جراحی شروع به ریزش کنند. این امر باعث رشد ساقه‌های جدید مو در طی ۴ تا ۶ ماه می‌شود. 

وی توضیح داد: "مو‌های پیوندی اغلب ۵ تا ۸ روز پس از عمل از طریق پوسته‌پوسته شدن می‌ریزند. " "بیشتر بقیه مو‌های پیوندی طی دوهفته بعدی می‌ریزند و سپس ساقه‌های جدید مو در طی ۴ تا ۶ ماه رشد می‌کنند. 

" نتایج حاصل از جراحی پیوند مژه با گذشت زمان قابل‌توجه خواهد بود، بنابراین لینکوف اظهار داشت که نتایج جراحی بهتر است حداقل پس از ۱۲ ماه قضاوت شود. ممکن است مدت‌زمان طولانی‌تری طول بکشد تا تمام مو‌ها کاملاً رشد کنند.

آگاهی از خطرات یا اقدامات احتیاطی جراحی مژه:

جراحی کاشت مژه نوید مژه‌های کامل‌تر و پرپشت‌تر را به‌مرور می‌دهد. بااین‌حال، سیلکیس هشدار داد که این روش نکات منفی نیز دارد. یکی هزینه آن است و دیگری اینکه هیچ تضمینی برای نتیجه موفقیت‌آمیز وجود ندارد.

 علاوه بر این، به گفته سیلکیس، ازآنجاکه در این جراحی از مو‌های سر استفاده می‌شود، مژه‌ها همچنان به نگهداری و مراقبت نیاز دارند. وی هشدار داد: "این مژه‌ها باید ماهانه مرتب و برگردانده شوند و این کار ممکن است منجر به سوزش چشم شود. " 

" حتی ممکن است مژه‌های کاشته شده به سمت داخل چشم رشد کرده و منجر به تحریک و زخم‌های احتمالی قرنیه شوند".

هزینه عمل جراحی پیوند مژه چقدر است؟

لینکوف در این باره می‌گوید: لازم به یادآوری است که عمل جراحی پیوند مژه از جمله جراحی‌های گران‌قیمت است، هزینه کل آن معمولاً از ۳۰۰۰ دلار شروع می‌شود و به‌مراتب افزایش نیز می‌یابد.

وی همچنین می‌گوید: به‌خاطر داشته باشید که بیشتر کاشت مو‌ها به‌ازای هر پیوند قیمت دارد، درحالی‌که کاشت مژه معمولاً هزینه‌ای مساوی دارد تعداد پیوند مژه ممکن است در مقایسه با کاشت موی پوست سر شما زیاد نباشد. 

از دیگر عواملی که می‌توانند قیمت‌گذاری را تحت تأثیر قرار دهند، توجه زیاد به جزئیات و سطح مهارت جراح در حال انجام این روش است. 

همچنین، جراحی کاشت مژه به طور معمول تحت پوشش بیمه نیست، مگر اینکه ریزش مو به علت یک بیماری پزشکی مانند سرطان یا ضربه به پلک شما ایجاد شود.

پربیننده ترین میوه ای جادویی برای خلاصی از بی خوابی تریاک تاثیری در درمان کرونا دارد؟ سه علت قطعی که افراد را مبتلا به کرونا کرده است بیماری مخوفی که مصرف برنج آن را تشدید می کند واکسیناسیون دانش آموزان کی شروع می شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کاشت مژه داشته باشید پس از جراحی مدت زمان پوست سر پشت سر سر شما مژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم

روح الله احمدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به تنوع آب و هوایی مناسب این شهرستان برای کاشت نهال انجیر دیم، کاشت انجیر در اراضی بخش چاهک اجرا شد.

وی با بیان آنکه انجیرهای کشت شده در شهرستان از ارقام استهبان، سبز، سیاه و گلاب است، افزود: انجیر دیم تنها از طریق نزولات آسمانی آبیاری می‌شود و اگر بارندگی کمتر از حد نرمال باشد به صورت غرقابی سه تا چهار مرحله آبیاری می‌شود.

رئیس مرکز جهاد کشاورزی شهرستان خاتم تصریح کرد: در شهرستان خاتم ۶۵ هکتار انجیر وجود دارد که ۴۲ هکتار بارور و ۲۳ هکتار غیر بارور است و ۲۸۰ هکتار اراضی شیب دار به کشت انجیر اختصاص یافته است.‌

کد خبر 6092042

دیگر خبرها

  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • امروز با سعدی: ای یار جفا کرده پیوند بریده
  • انعقاد پیوند خواهرخواندگی میان دو بندر مهم ایران و کوبا
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن