Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با تاکید بر اجرای بوستان بزرگ گلستان یزد گفت: هیچ مخالفتی با ضرورت اجرای این طرح وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد ، نشست بررسی وضعیت طرح بوستان بزرگ گلستان یزد با حضور مدیران مرتبط استان در دفتر نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدصالح جوکار در این نشست با اشاره به اینکه بوستان بزرگ گلستان در استان یزد دارای طرح بررسی شده است اظهار داشت: چندین سال قبل اقداماتی برای این بوستان صورت گرفت و بودجه مطالعاتی برای آن در نظر گرفته شد اما با تغییر دولت این طرح به صورت کامل متوقف شد و الان چند سال است که هیچ اقدامی در مورد آن انجام صورت نگرفته است.

وی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد هرچه سریعتر این طرح مجدداً مورد بررسی و پس از آن به صورت فازبندی اجرایی شود گفت: مردم یزد از امکانات تفریحی بسیار کمی بهره‌مند هستند و قطعاً اجرای این بوستان بزرگ می‌تواند نقش مهمی در افزایش سرانه تفریحی و فراغت مردم یزد ایفا کند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا به الان چندین بازدید از منطقه این طرح صورت گرفته و مکاتباتی هم انجام شده اما منجر به نتیجه نشده است.

جوکار با تاکید بر اینکه پارک کوهستان به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز مردم یزد نیست تصریح کرد: ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به بررسی موضوع و قرار گرفتن آن در دستور کار اقدام کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه در ارتباط با ضرورت اجرای این طرح در منطقه شرق شهر یزد هیچ مخالفتی وجود ندارد و همه نسبت به ضرورت آن تاکید دارند افزود: در این نشست نکات خوبی از سوی دستگاه‌های مربوطه نسبت به سوابق طرح مطرح شد و این طرح قبلاً در کمیته تصویب و زمین آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: زمین مشخص شده فاقد کاربری است و اگر فکری برای آن صورت نگیرد امکان زمین‌خواری و یا تصرف در آن وجود دارد و قطعاً هم در ارتباط با زمین و هم در بحث منابع آبی موجود در منطقه مشکلاتی به وجود می‌آید.

مرکز واکسیناسیون بوستان گفتگو با ظرفیت روزانه 8000 دز آغاز به‌کار کرد واکسیناسیون روزانه تا 15000 نفر در مرکز در دست احداث بوستان گفتگو مسیرهای منتهی به پارک‌ها و بوستان‌های قزوین مسدود شد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است تمام زمینی که برای این طرح در نظر گرفته شده به صورت کامل تثبیت شود و هیچ تغییری در کاربری آن صورت نگیرد و شهرداری هم طرح مطالعاتی آن را برای بررسی ارائه کند و پروژه در مسیر اجرا قرار گیرد.

انتهای پیام/781/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مردم یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در محورهای مواصلاتی استان در حوزه ارتقاء روشنایی طولی و نصب حفاظ بتنی با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد ریال فعال است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی با اشاره به تلاش بی وقفه برای افزایش سطح ایمنی در شبکه راه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۱ پروژه بزرگ در حوزه ارتقا روشنایی طولی راه‌ها و نصب حفاظ میانی بتنی در جاده‌های استان مرکزی فعال است.

وی افزود: برای اجرای این ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، بیش از دو هزار میلیارد ریال اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با تشریح فرآیند اجرای این پروژه‌ها گفت: در حال حاضر چهار طرح اجرای حفاظ میانی بتنی در مجموع به طول ۴۷ کیلومتر با یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی در محورهای اراک - راهجرد، اراک - بروجرد، شازند - دوراهی و کمربندی غربی دلیجان فعال است.

جهانی افزود: اجرای شش طرح روشنایی و یک طرح ایمن سازی فیزیکی از دیگر اقدامات مهمی است که هم اینک در سطح شهرستان‌های استان مرکزی در دست اقدام است.

وی اعتبار تأمین شده برای اجرای این طرح‌ها را ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: احداث ۱۷ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای تفرش - سلفچگان، تفرش - فراهان و شازند - دوراهی، احداث روشنایی نقطه‌ای برای ایمن سازی تقاطع راه روستایی طرمزد با راهزان، رفع خاموشی‌های دو محور اراک - سلفچگان و اراک - بروجرد بعلت سرقت تجهیزات ایمنی، نصب دو برج نوری در محدوده ایست و بازرسی شهر دلیجان و ایمن سازی فیزیکی ۳۰ دماغه در سطح راه‌های استان از مجموعه اقدامات مهم و بزرگی است که در راستای افزایش سطح ایمنی راه‌ها اجرا شده و تعدادی نیز در حال اجراست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: علاوه بر فعالیت‌های ذکر شده، پروژه‌های دیگری نیز در حوزه ارتقا ایمنی راه‌ها با رویکردهای دیگر از جمله رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار، رفع نقاط مستعد حادثه، ترانشه برداری، اجرای شیب شیروانی، رفع نقاط پرتگاهی، ایمن سازی تقاطعات همسطح راه‌های فرعی و روستایی، نصب انواع تابلو و علائم، خط کشی و… نیز بصورت پیمانی و امانی در حال اجراست.

کد خبر 749841

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • تغییرکاربری ۳۰۰۰ مترمربع از «پارک لاله»، قانونی است؟/ واکنش تند آخوندی به ساخت و ساز در بوستان لاله
  • تفکیک زباله از مبدأ یک ضرورت است
  • رویکرد اصلی ما تفکیک زباله از مبدا است/ ضرورت کاهش زباله سوزی
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند/ ضرورت الگوگیری از نظام آموزشی امام صادق(ع)
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی