Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه هدف شرکت آبفا بهره مندی اقشار مختلف جامعه در سطح شهر و روستا از آب سالم و بهداشتی است، اظهار کرد: نصب انشعاب غیرمجاز علاوه بر اینکه دست درازی به اموال عمومی محسوب شده، خلاف قانون و شرع اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: خانوار‌هایی که از انشعاب غیرمجاز آب استفاده می‌کنند، برای تبدیل آن به مجاز، خارج از نوبت به بانک طرف قرارداد برای دریافت تسهیلات و یا امکان پرداخت مبلغ آن به صورت اقساط کوتاه مدت معرفی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان خواستار اقدام سریع استفاده‌کنندگان غیرمجاز آب برای تبدیل انشعاب به مجاز شد و اضافه کرد: امکان انتقال آلودگی به شبکه‌های آب شرب ناشی از اتصال غیراصولی و گرفتگی و جاری شدن فاضلاب و بروز بیماری از جمله تبعات استفاده از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب است.

تخت شاهی بیان کرد: به دلیل عدم وصول درآمد‌های حق انشعاب غیرمجاز و مصارف ماهانه این انشعابها، شرکت آبفا دچار اختلال در برنامه‌ریزی توسعه آتی تاسیسات و به خاطر هزینه جبران کسری منابع آبی مشترکان قانونی، این شرکت متحمل هزینه‌های هنگفتی می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انشعاب آبفا انشعاب غیرمجاز شرکت آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • جریمه فوق‌سنگین برای رمز ارزهای غیرمجاز
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • حجاب و عفاف باید به رفتار عینی و عملی مردم تبدیل شود