Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@21:05:08 GMT

۲ ستاره سپاهان در آستانه جدایی از طلایی پوشان

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۰۹۰۹

۲ ستاره سپاهان در آستانه جدایی از طلایی پوشان

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت صدقی و رسول نویدکیا دو بازیکنی هستند که این روزهای در اردوی تهران حضور ندارند.

تمرینات باشگاه سپاهان حالا یک هفته‌ای می‌شود که در تهران زیر نظر محرم نویدکیا ادامه دارد و این سرمربی جوان تیمش را در شرایطی آماده مسابقات لیگ بیست و یکم می‌کند که به صورت موازی در کلاس های مربیگری هم شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه این اردوی طلایی پوشان اصفهانی غیبت رسول نویدکیا است که فصل گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد و به نظر نمی‌رسد با خرید مسعود ریگی و حضور چند بازیکن کلیدی دیگر، در فصل جدید نیز در سپاهان شانسی برای بازی کردن داشته باشد؛ پس نویدکیا که یک مشتری بسیار جدی از میان تیم های جنوبی کشور دارد، شاید به زودی تصمیم به جدایی بگیرد و این خبر به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

دیگر بازیکنی که این روزها در اردوی سپاهان حضور ندارد، حجت صدقی دروازه بان فصل گذشته طلایی پوشان اصفهانی است؛ صدقی دو فصل پیش در لیگ یک عملکرد بسیار خوبی داشت و به واسطه همین نمایش به سپاهان رفت ولی در حضور نیازمند فرصت بازی پیدا نکرد و حالا نیز با خرید میرزازاد و اضافه شدن کریستوفر نت شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب ندارد و به همین دلیل شاید به همراه رسول نویدکیا آخرین جداشدگانِ اردوی سپاهان پیش از شروع فصل لقب بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رسول نویدکیا سپاهان حجت صدقی کریستوفر نت حجت صدقی رسول نویدکیا سپاهان کریستوفر نت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد

به گزارش خبرنگار مهر، هفتمین مرحله از اردوی تدارکاتی و آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور به میزبانی شهر قم طی روزهای ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بر این اساس در وزن ۷۲ کیلوگرم «کیا رستمی» جوان خوش‌آتیه و مستعد کشتی کردستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان تمرینات خود را زیر نظر «حمید باوفا» سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور و کادر فنی تیم ملی پیگیری می‌کند.

«رستمی» به دنبال درخشش و کسب عنوان قهرمانی و نشان زرین طلا در مسابقات بین‌المللی جام شاهد که فروردین ماه امسال به میزبانی شهرستان مریوان برگزار شد، جواز حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان را دریافت کرد.

این کشتی گیر شایسته کردستانی با تداوم حضور در اردوهای تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان ایران در تلاش است برای تصاحب دوبنده پر افتخار تیم ملی جوانان برای مسابقات جوانان جهان نظر کادر فنی را جلب کرده و در معتبرترین میدان رده سنی جوانان برای کسب افتخار حضور پیدا کند.

کد خبر 6099923

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • چهار هفته پر التهاب پیش‌رو است
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی با نساجی