Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال پول انتقال مهدی قائدی را از ۱۰ روز قبل در اختیار داشته است و مشخص نیست این پول چرا روز قبل از بازی با الهلال به حساب  بازیکنان واریز شده است، آن هم نه تمام بازیکنان.

به گزارش طرفداری، برای استقلال بازی مهمتر از بازی با الهلال وجود نداشت، چرا؟ چون این تیم می توانست با شکست حریف خود درآمد قابل توجهی کسب کند و البته یک پله به موفقیت در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا نزدیک تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از تهران بازیکنان استقلال به شدت از عدم دریافت مطالبات شان ناراحت بودند و حتی سه نفر از آنها با تیم به امارات نرفتند و از بین آنها رشید مظاهری اقدام به فسخ قرارداد کرد.

در ابتدا اینطور به نظر می رسید که مشکلات مالی باعث عدم پرداخت پول به بازیکنان استقلال شده است اما حالا پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد که باشگاه استقلال در تاریخ ۱۴ شهریور ماه نامه ای به باشگاه شباب الاهلی زده و تایید کرده است که مبلغ ۱.۸ میلیون دلار بابت انتفال مهدی قائدی دریافت کرده است.

بخشی از این پول قرار است صرف مطالبات استراماچونی شود اما بخشی دیگر که قرار بود در اختیار بازیکنان قرار بگیرد، شب بازی با الهلال به حساب آنها واریز شد و بازیکنان یک هفته در امارات با اعصاب خراب تمرین کردند.

عجیب تر اینکه تمام بازیکنان استقلال پول نگرفته اند و بازیکنان تازه وارد این تیم وقتی پیگیر واریزی های خود شدند، به آنها اعلام شده است حداقل باید دو هفته دیگر صبر کنند.

شاید مدیران استقلال ادعا کنند این پول باید وارد خزانه دولت می شد و بعد به حساب بازیکنان واریز می شد اما حتی اگر باشگاه این کار را هم کرده باشد، ورود پول به خزانه و خروج آن اینقدر زمان نمی برد.

از مدت ها پیش این شائبه به وجود آمده است که مدیران استقلال توان مدیریت یک باشگاه بزرگ را ندارند و حالا این اتفاق یک بار دیگر این را نشان می دهد و حتی شاید با دیدن این نامه عده ای فکر کنند آنها دوست نداشتند استقلال نتیجه بگیرد. نامه ای که نشان می دهد استقلال ۵ سپتامبر برابر با ۱۴ شهریور پول مهدی قائدی را دریافت کرده

متن ترجمه شده نامه ای که نشان می دهد استقلال ۵ سپتامبر برابر با ۱۴ شهریور پول مهدی قائدی را دریافت کرده به شرح زیر است: تاریخ نامه: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ (۵ سپتامبر ۲۰۲۱)

به باشگاه شباب الاهلی

موضوع: تایید رسید هزینه انتقال

جناب آقا،

به این ترتیب و صورت رسمی اعلام می کنیم که باشگاه فوتبال استقلال تمام مبلغ ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار دلاری (که شامل مبلغ انتقال مهدی قائدی به باشگاه شما است) را از طریق شخص ثالث، آقای مسعود ج.ج با شماره پاسپورت دیپلماتیک … در دفتر کنسولی ایران در دبی امارات را دریافت کرده و براین اساس، باشگاه فوتبال استقلال، ادعایی در خصوص این مبلغ انتقال نخواهد داشت

با آرزوی بهترین ها

علی اصغر ملکیان

رئیس هیات مدیره

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دریافت کرده نشان می دهد مهدی قائدی ۱۴ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229034 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر - اختصاصی
  • اختصاصی: سند برکناری علی خطیر از مدیریت استقلال
  • اختصاصی| خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • دریافت بیمه مسافرتی چه ضرورتی دارد؟
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند