Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی رمضانی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه تبیین مقررات امنای اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت هیات امنای اداره کل اوقاف استان قزوین، اظهار داشت: تبیین فرآیندها و مقررات مربوط به امنای موقوفات از سال گذشته آغاز شده است و امروز با یک تاخیر یک ساله تمامی فرایندها، آیین نامه ها و مصوبات کمیته راهبری در استان قزوین مرور شد و به ابهامات توضیح دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلسه به صورت بسیار کارشناسانه و هدفمند برگزار شد، گفت: تاریخچه عملکرد استان قزوین در حوزه امنا را باید به قبل و بعد این جلسه تقسیم کرد و به طور قطع بعد از این، سرعت و کیفیت کار در حوزه انتصابات امنای موقوفات استان بهتر خواهد شد.

این مسوول افزود: استان قزوین در حوزه موقوفات برخلاف وسعت جغرافیایی کوچک و تعداد کم شهرستان ها ولی موقوفات زیادی دارد که بسیار مطلوب ارزیابی می شود و باید امنای این موقوفات هم افراد شایسته و فعالی باشند.

رمضانی اضافه کرد: پراکندگی موقوفات می طلبد که امنایی انتخاب شوند که بتوانند از عهده کار برآیند و خود مدیران و روسای دستگاه های اجرایی هم امروز به این باور رسیده اند که می توانند از ظرفیت موجود برای پیشبرد اهداف در حوزه وقف استفاده کنند.

مدیرکل امور امنا و متولیان موقوفات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت: امیدواریم با توجه به این جلسه مشکلات موجود در حوزه امنای وقف استان قزوین روز به روز کاهش یابد.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه معاونت بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه استان قزوین قزوین وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین سازمان اوقاف و امور خیریه استان قزوین قزوین وقف استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره نقش نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه بر تحقق شعار سال رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: در سال‌های اخیر، سازمان اوقاف و امور خیریه برای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه تولید اقدام به حمایت از مولدسازی صنعتی از قبیل شرکت‌های دانش بنیان، فعالیت‌های علمی و پژوهشی در حوزه‌های صنعتی، کشاورزی، دانش بنیان، هسته‌ای و ... کرده است.

مجیدی‌مهر ادامه داد: از آنجایی که سازمان اوقاف مبتنی بر نیات واقفین اجرای نیت می‌کند، این امکان وجود دارد که بر موضوعات مختلف از قبیل آبزی‌پروری، توجه به اقتصاد دریا پایه، دامپروری و ... ورود کند. وقتی ما به انتهای پروژه‌های تحقیقاتی می‌رسیم، نتایج عینی آن را در میدان بهتر می‌بینیم، که منجر به افزایش بهره‌وری موقوفات شده است. وقتی بهره‌وری از موقوفات افزایش یابد، درآمد‌ها هم زیاد می‌شود و نیات بهتر اجرایی می‌شوند. سازمان اوقاف به همان نسبت که در حوزه‌های تولید فعالیت دارد، در حوزه‌های فرهنگی و نشر معارف و قرآن اهل بیت (ع) فعالیت می‌کند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گفته رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان اوقاف علاوه‌بر تحقق فرامین مقام معظم رهبری برای تحقق بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم قدم برمی‌دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • وقف به عنوان یک سنت حسنه با دانش‌های جدید آمیخته شده است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند