Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیفون در جدیدترین محصول خود مشکل استفاده از تک سیم‌کارت مجازی را برطرف کرد.

به گزارش برنا؛ بسیاری از تلفن‌های هوشمند از eSIM پشتیبانی می‌کنند تا سرویس تلفن همراه را بدون سیم کارت معمولی و فقط برای یک خط مجازی فعال کنند. براساس گزارش‌ها اپل در جدیدترین مدل گوشی خود یعنی آیفون 13 این مشکل را رفع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

iPhone ۱۳ و ۱۳ Pro هر دو شامل اولین پشتیبانی اپل از eSIM دوگانه هستند. در این قابلیت، شما می‌توانید از چند خط بدون دریافت سیم کارت فیزیکی استفاده کنید. شرکت اپل در کنفرانسی اعلام کرد، کاربران می‌توانند در صورت نیاز از نانو سیم کارت استفاده کنند.

براساس گزارش‌ها، این قابلیت جدید به شما کمک می‌کند تا در سفرهای خارجی علاوه بر سیم‌کارت‌ خود از سیم‌کارت‌های بین المللی نیز استفاده کنید. البته این قابلیت در برخی از  کشورها پشتیبانی نمی‌شود و همین امر باعث محدود شدن فعالیت گوشی شما می‌شود.

با خصوصیات گوشی جدید اپل آشنا شوید

براساس گزارش‌ها، شب گذشته شرکت اپل در کنفرانسی خصوصیات محصولات جدید خود را فاش کرد. به گفته این شرکت گوشی آیفون 13 پرو دارای یک پالت براق و زیبا که در 4 رنگ آبی، نقره‌ای، طلایی و نوک مدادی (گرافیت) بوده، به بازار عرضه می‌شود. گوشی جدید این شرکت، دارای دوربین سه گانه است و مثل سری قبل حاشیه استیل دارد. در آیفون 13 پرو صفحه نمایش مات بوده که  همین امر باعث محافظت زیاد می‌شود. شایان ذکر است، باتری این گوشی به نسبت رده‌های قبلی خود بزرگتر شده است.

براساس گزارش‌ها، آیفون ۱۳ دارای سریع‌ترین CPU است که این قابلیت باعث شده در مقایسه با رقبا سریع‌تر عمل کند. افزون بر این، گوشی جدید آیفون دارای ۴ هسته گرافیکی است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلفن همراه سیم کارت پرو سه گانه باتری تلفن هوشمند آیفون 13 براساس گزارش ها سیم کارت آیفون 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی با درخشش ارلینگ هالند و زدن ۴ گل، موفق به پیروزی ۵-۱ شد. آنها حالا با یک بازی نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در رتبه دوم ۸۲ امتیاز دارند و شانس اول قهرمانی هستند.

ارلینگ هالند در نیمه اول با دو گل از روی نقطه پنالتی و یک ضربه سر زیبا هت‌تریک کرد و در نیمه دوم هم با یک شوت فوق‌العاده توانست پوکر کند. ستاره نروژی پس از بازی درباره عملکرد خود و نمایش تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

او گفت:«من یک مربی نه‌چندان بد دارم که به من کمک زیادی می‌کند. به بازیکنان اطرافم نگاه کنید، این گل‌ها بدون آنها ممکن نیست. من سعی می‌کنم هر روز پیشرفت کنم. هنوز چند مشکل دارم و باید آنها را برطرف و پیشرفت کنم. فعلا باید روی نکات مثبت تمرکز کنیم و جلو برویم.

چهار فینال تا پایان فصل باقی مانده. سه بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی. هر چهار را می‌خواهیم. البته فعلا باید به آنها فکر نکنیم و روی فولام تمرکز کنیم.»

هالند سپس درباره آمار ۲۵ گل در این فصل لیگ برتر و شانس بالا برای کسب مقام آقای گلی گفت:«۲۵ گل در لیگ برتر، بد نیست. از عملکرد خودم راضی هستم اما باید بیشتر پیشرفت کنم. می‌توانستم گل‌های بیشتری بزنم.»

هالند در حال حاضر با ۲۵ گل در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده او الکساندر ایساک از نیوکسل با ۲۰ گل است و سپس کول پالمر با عدد مشابه اما با گل‌های بیشتری از روی نقطه پنالتی در جایگاه سوم ایستاده است.

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • قابلیت‌های جدید استوری اینستاگرام کاربران را شگفت‌زده کرد
  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر
  • هالند پس از پوکر: باید بیشتر پیشرفت کنم