Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، نظرعلیلو رییس آموزش و پروش خوی درنشست خبری با اصحاب رسانه گفت : ۹۰ در صد معلمان دز اول واکسن و ۶۰ درصد هم دز دوم را دریافت کرده اند که امیدواریم تا آخر مهرماه بیش از۸۰ درصد معلمان هم دز اول و هم دز دوم واکسیناسیون را دریافت نمایند

او در مورد واکسیناسیون دانش آموزان نیز اظهارداشت : هرزمان که ستاد مبارزه با کرونا واکسن مخصوص دانش آموزان را اعلام کندما آمادگی کامل برای واکسیناسیون دانش آموزان را داریم

رییس آموزشگاه وپرورش خوی با اشاره به اینکه ۸هزار نفر فرهنگی شاغل وباز نشسته برای تعلیم وتربیت ۷هزار نفردانش آموز این شهرستان فعالیت می کنند،گفت:امسال پروژه مهر و بازگشایی مدارس با شعار امیدآفرینی ، خود باوری ، مشارکت پذیری و مهارت آموزی در قالب مهرنشاط در بستر شاد شروع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : اگر آموزش دانش آموزان حضوری باشد، آموزش ۱۰۰ درصدی اتفاق می افتد ولی اگر آموزش غیر حضوری برگزار شود ۶۰ در صد آموزش اتفاق خواهد افتاد و ۴۰ درصد باقی مانده به خاطر عدم تعامل دانش آموزان با معلمین و مدرسه و عدم دسترسی به گوشی هوشمند و تبلت افت آموزشی خواهد بود. او درادامه گفت: در این حالت کل قسمت پرورش و تربیت اسلامی و اخلاقی دانش آموزان به حداقل می رسد و از خانواده ها خواست نگران سلامت فرزندانشان نباشند چون سلامت دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش می باشد.

نظر علیلو در قسمت دیگری از سخنان خود به طرح های عمرانی یک سال گذشته اشاره کردو گفت : در یک سال گذشته حدودا ۲ میلیارد تومان توسط سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به مدارس خوی اختصاص یافت که از این مبلغ به مقدار ۸۰۰ میلیون تومان به صورت مستقیم به تجهیزات مدرن آموزشی وهوشمند در اختیار آموزش و پرورش خوی قرارداده شده است

 . مدیر آموزش و پرورش خوی اضافه کرد : در بخش تعمیرات در ۵۰ مدرسه در حدود ۶۰۰ میلون تومان برای تعمیر مدارس هزینه شده است .

او تاکید کرد : امروز ۳۱ پروژه دولتی ، مشارکتی و خیری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در حال احداث و تکمیل هستند که در این زمینه ، جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام ۳۰ میلیارد تومان رئیس سازمان نوسازی و توسعه مدارس کشور قول مساعدت داده اند .

نظرعلیلو با سپاس  از خدمات خیرین مدرسه سازوبابیان اینکه ،مجمع خیرین مدرسه ساز خوی رتبه یک استانی و رتبه برتر کشوری را کسب کرده اندگفت: خیرین مدرسه ساز تا امروز ۱۰۹ مدرسه با ۵۰۹ کلاس درس احداث نموده تحویل آموزش و پرورش داده اند و الان ۲۴ مدرسه با ۱۶۴ کلاس در دست ساخت دارند.

رئیس آموزش وپرورش خوی اضافه نمود : خیرین مدرسه ساز قول احداث ۲۷باب مدرسه با ۶۴۵ کلاس درس را داده اند که گام بلندی در عرصه مدرسه سازی است .

نظرعلیلو گفت : خیرین مدرسه ساز ۱۵۷ هزارو ۶۸۰ متر مربع زمین ، ۲ دستگاه سرویس بهداشتی ، ۳ نماز خانه و ۳ سالن چند منظوره ، ۱۵ باب مدرسه روستایی و ۲ هزار مترمربع زمین در حاشیه شهردر اختیار آموزش و پرورش قرارداده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در آیین گرامیداشت روز معلم در دبیرستان شهید مطهری بردسکن به افتخارات این مجموعه اشاره کرد وگفت :در حوزه اقامه نماز مدارس شهرستان بردسکن در سطح استان به عنوان شهرستان برتر شناخته شد و هرچند تنها در ۶۰ فضای آموزشی نمازخانه شهرستان احداث شده است ولی در اکثر مدارس شهرستان بردسکن حتی با جمعیت پایین دانش‌آموزی نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی به کسب رتبه نخست دانش آموزان پایه دوازدهم در آزمون پایش استان و رتبه نخست لیگ پایا در کشور اشاره و اضافه کرد : در عملکرد و ارزیابی که اداره کل آموزش و پرورش استان انجام داد، آموزش پرورش بردسکن در بین ۴۷ ناحیه آموزش و پرورش استان رتبه دهم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن کمبود اعتبارات را یکی از علل اصلی اجرا نشدن برخی از طرح‌های آموزش و پرورش در این شهرستان دانست و اظهار داشت: ایجاد یک مرکز خدمات رفاهی برای فرهنگیان یکی از ضروریات برای جامعه فرهنگیان بردسکن است که متاسفانه جای آن در شهرستان خالی است.

چراغیان به طرح استخر شنای دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح بیش از ۱۰ سال است که به خاطر کمبود اعتبارات در حد پی سازی (فونداسیون) باقی مانده است که حداقل برای ساخت این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و ۱۷ هزار دانش آموز و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • جذب استعداد درخشان در دانشگاه فرهنگیان