Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مراد یوسفی روز چهارشنبه در حاشیه پانزدهمین رزمایش کمک مؤمنانه در جمع خبرنگاران افزود: امروز برای پانزدهمین بار شاهد اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه در استان البرز هستیم.

وی اظهار داشت: کمک های مومنانه یکی از کارهای بسیار خوبی که مورد تحسین مقام معظم رهبری قرار گرفت و حرکتی است که به صورت مردمی از زمان فراگیری ویروس منحوس کرونا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: از زمان شیوع و همه گیری ویروس منحوس کرونا کسب و کار و به تبع آن معیشت بخشی از مردم دچار مشکل شد که منجر شد تعداد زیادی از مردم و کسبه از نظر اقتصادی نیز، دچار آسیب شوند.

وی تصریح کرد: بهترین راه جبران این آسیب‌ها مردمی محور شدن کمک‌های مؤمنانه بود که نیروی مردمی به ویژه بسیج، با به نمایش گذاشتن صحنه‌هایی از آنچه در روایات آمده که در زمان ظهور امام عصر (عج) مردم چقدر به نیاز هم توجه دارند، صحنه‌های زیبایی را به نمایش گذاشتند.

یوسفی گفت: بر این اساس افرادی که از نظر مالی و اقتصادی توانمند بودند، توجه ویژه‌ای به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر و کم برخوردار داشتند.

وی اظهار داشت: امروز مرحله دیگری از رزمایش کمک‌های مؤمنانه است که با همت مجموعه بسیج سازندگی و نیروهای مردمی حجم قابل توجهی از اقلام مورد نیاز و ضروری زندگی مردم تأمین شده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بیان داشت: بر این اساس با دستور امام جمعه شهر کرج توزیع اقلام آغاز و ظرف مدت امروز و فردا به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

وی متذکر شد: از رسانه‌ها و مردم که در نهادینه کردن این فرهنگ که تا به امروز موفق بوده قدردانی می‌کنم.

در پانزدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ۴۰ هزار بسته معیشتی، ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر، یک هزار و ۸۰۰ دست پوشاک و ۷۵ هزار پرس غذای گرم توزیع می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا لوازم التحریر رزمايش همدلی بسته معیشتی استان البرز پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لوازم التحریر رزمايش ویروس کرونا لوازم التحریر رزمايش همدلی بسته معیشتی استان البرز استان البرز رزمایش کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده سپاه شاهین شهر و میمه گفت این محموله به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون ریال به همت گروه جهادی ثامن الحجج و از محل کمک های مردمی اهالی گز برخوار تامین شد.


سرهنگ ابراهیمی افزود: در این کاروان کالاهایی شامل اقلام بهداشتی و مواد شوینده در نظر گرفته شده است.


وی افزود: تا کنون مردم شاهین شهر 52 میلیارد ریال به مردم سی زده سیستان و بلوچستان اهدا کرده اند و اکنون در حال جمه آوری کاروان سوم این هدایا هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق

دیگر خبرها

  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وحیدی خطاب به استانداران: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است