Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: شرایط لازم را برای اهدای جوایز ورزشکاران‌مان خواهیم داشت تا لذت دستیابی به مدال با پاداش‌های آنان همراه شود.

خبرگزاری میزان - مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با برنامه «ایراندخت» در رادیو ورزش درباره وبینار همبستگی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک درخصوص آموزش ارزش‌های المپیک تلاش‌های بسیار خوبی را طی این سال‌های اخیر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه‌های ورزشی مختلفی را چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان که در ورزش کشور فعال هستند را پوشش داده و در جریان کار ارزش‌ها، برنامه‌ها و هدف‌های المپیک قرار داده است؛ برای ورزشکاران و افراد تحت پوشش بیشتر توضیح و آموزش ارائه کرده است. به همین جهت طی برنامه ریزی مدونی که دارند بحث‌های مختلفی از جمله اخلاق، حفاظت از ورزشکاران، مشارکت ورزش در بخش‌های مختلف، توجه عادلانه به بخش زنان در حضور آنان در رشته‌های مختلف و مواد ورزشی، بخش‌های مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی‌ها را در دستور کار خود قرار داد. اینکه ما چگونه می‌توانیم به صورت توانمند در فضای مجازی حضور داشته باشیم و آسیب‌های آن را بشناسیم و مواردی که برای حضور ورزشکاران با سلامت کامل اثربخش است هم از دیگر موارد آموزشی این وبینار می‌باشد.

وی با اشاره به شرایط حضور در این وبینار افزود: اساتید ارزشمندی همچون رضا صالحی امیری، نصرالله سجادی و خانم کریمی در این وبینار مباحث خاص خود را مطرح می‌کنند. امروز طی صحبتی هم که با مدیر همبستگی داشتم، در قسمت‌های مختلف استان‌ها، بخش‌های معاونت ورزش بانوان و آقایان، فدراسیون‌های ورزشی، کمیسیون‌های تحت پوشش کمیته ملی المپیک مبنی بر موضوعاتی که قرار است در این دوره مطرح شود، اطلاع رسانی‌های مختلفی انجام شده است. تعداد زیادی از افراد هم در این دوره به صورت پیش ثبت نام و تعدادی هم آنلاین حضور پیدا می‌کنند.

فرهادی‌زاد خاطرنشان کرد: این کلاس ضبط می‌شود و فایل آن هم بر روی سایت وزارت و هم در اختیار بخش‌های مختلف از جمله شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت ورزش، فدراسیون‌های مختلف، هیات‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان قرار می‌گیرد و می‌توانند از آن استفاده کنند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در پایان درخصوص پاداش مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی گفت: ما به تازگی این مسابقات را داشتیم. ورزشکاران قهرمان دارای مدال ما هم مشخص شدند. در جلسه شورای معاونین وزارت، علی‌نژاد گزارشی را مطرح کرد و بر اساس پیگیری‌های وزارت ورزش و وزیر محترم ورزش، به زودی شرایط لازم را برای اهدای جوایز ورزشکاران‌مان خواهیم داشت تا لذت دستیابی به مدال با پاداش‌های آنان همراه شود.

 

بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: ورود ورزش‌های الکترونیک به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ تحول بزرگی است

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو مهین فرهادی‌زاد وزارت ورزش و جوانان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ورزش المپیک توکیو مهین فرهادی زاد وزارت ورزش و جوانان ورزش بانوان ورزش و جوانان وزارت ورزش فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی

در پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی،‌ استاندار خوزستان در مراسم اهدای مدال و کاپ نفرات و تیم‌های برتر حاضر شد.

به گزارش ایسنا، رقابت های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز با قهرمانی ایران به پایان رسید و تیم های ارمنستان و سوریه نیز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

حسینی محراب استاندار کشتی دوست خوزستان نیز در مراسم اهدای مدال و کاپ به نفرات و تیم های برتر جام تختی حاضر شد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان نیز با هدف حمایت از کشتی گیران ملی پوش این استان، از کشتی گیران خوزستانی که در رقابت های آسیایی به مدال های طلا، نقره و برنز رسیدند به ترتیب مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۲۵۰ میلیون ریال و ۱۵۰ میلیون ریال اهدا کرد.

سعید اسماعیلی در ۶۷ و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم دو کشتی گیر خوزستانی بودند که در رقابت های قهرمانی آسیا صاحب مدال طلا شدند،‌ پویا دادمرز در ۵۵ و رسول گرمسیری در وزن ۸۲ کیلوگرم نیز به مدال نقره رسیدند و ایمان محمدی نیز دیگر فرنگی کار خوزستانی بود که در وزن ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال برنز شد.

حمبد بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز در این مراسم حاضر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران