Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ببه گزارش پارس فوتبال، پرونده علیرضا بیرانوند کمی عجیب به نظر می رسد.

باشگاه پرسپولیس اعتراضی به حکم جدید کمیته استیناف نخواهد داشت.

درنهایت کمیته های استیناف و تعیین وضعیت فدراسیون در مورد میزان طلب علیرضا بیرانوند حکم خود را اعلام کردند و طبق اعلام وکیل بیرانوند، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ حدود ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان به علاوه ۱۵۰ میلیون تومان هزینه دادرسی محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رای درحالی اعلام شده که طبق اخبار دریافتی از باشگاه، مدارک بسیار متناقضی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد که رسیدگی به آن ها وقت زیادی می برد به طوری که بخش حقوقی باشگاه نیز نمی داند بالاخره بیرانوند از باشگاه طلبکار است یا بدهکار!

نامه هایی که بین مدیریت باشگاه در زمان عرب و انصاری فرد و همین طور رسول پناه بین باشگاه و بیرانوند رد و بدل شده که نمی توان از نظر حقوقی در مورد آن ها تصمیم قطعی گرفت اما هرچه هست با مدارک موجود درنهایت کمیته استیناف از ادعای وکیل بیرانوند برای دریافت مبلغ ۶ میلیارد تومان به پرداخت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از سوی باشگاه حکم داد و باشگاه هم دیگر تمایلی به ادامه این پرونده فرسایشی نخواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند کمیته استیناف طلب علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپلیس طلب علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده

به گزارش ورزش سه در شرایطی که بازی دو تیم بالای جدولی پرسپولیس و سپاهان در نیمه دوم بسیار پربرخورد و نزدیک پیش می‌آمد و موقعیت گلی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد علیرضا بیرانوند سعی کرد تا با اخراج یک بازیکن از تیم حریف تعادل را بهم بزند.
دقیقه 60 مسابقه و با سانتر رضا شکاری و سپس ضربه سر رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده و علیرضا بیرانوند به هوا برخاستند که بیرو توپ را جمع کرد و برخودی بین دو بازیکن به وجود آمد.

این برخورد دقایق کوتاهی بعد از دریاافت اخطار فرشاد احمدزاده رخ داد و گلر ملی پوش سرخ‌ها سعی داشت با غلتیدن روی زمین و گرفتن سرش نشان دهد احمدزاده روی هوا به او آرنج زده واینطوری داور مسابقه را برای دادن کارت زرد دوم به این بازیکن مجاب کند اما حیدری از ابتدا تصمیمش را گرفته بود.

در عین حال احمدزاده خیلی زود اعلام کرد هیچ برخوردی با بیرانوند نداشته اما مشخص بود که کاملا ترسیده است. با این حال احمدزاده وقتی مطمئن شد کارت زرد دوم را نخواهد گرفت از صحنه دور شد و در شرایطی که لبخند تلخی داشت که به تلاش بیرانوند برای اخراج شدنش پوزخند می‌زد.

جالب اینکه بعد از این برخورد هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس هم به داور معترض نشدند و بیرانوند هم بعد از لحظاتی از جایش بلند شد و به بازی ادامه داد.

در مرور تصویر آهسته این برخورد مشخص بود که دست احمدزاده به شانه و حتی سر بیرانوند برخود داشته اما این بخورد آنقدر شدت نداشته که داور را برای جریمه کردن بازیکن سپاهان مجاب کند.

دیگر خبرها

  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • اسکورت باورنکردنی ترامپ برای رفتن به دادگاه؛ این یک لشکرکشی واقعی است! + ویدئو
  • تلاش عجیب بیرانوند برای اخرج احمدزاده
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد