Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از شرایط برگزاری وبینار آموزشی همبستگی کمیته ملی المپیک و زمان اهدای جوایز ورزشکاران المپیک و پارالمپیک خبر داد.

 به گزارش ایلنا و به نقل از رادیو ورزش؛ مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در ارتباطی مستقیم با برنامه ایراندخت درباره وبینار همبستگی کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک درخصوص آموزش ارزش های المپیک تلاش های بسیار خوبی را طی این سال های اخیر انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروه های ورزشی مختلفی را چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان که در ورزش کشور فعال هستند را پوشش داده و در جریان کار ارزش ها، برنامه ها و هدف های المپیک قرار داده است. برای ورزشکاران و افراد تحت پوشش بیشتر توضیح و آموزش ارائه کرده است. به همین جهت طی برنامه ریزی مدونی که دارند بحث های مختلفی از جمله اخلاق، حفاظت از ورزشکاران، مشارکت ورزش در بخش های مختلف، توجه عادلانه به بخش زنان در حضور آنان در رشته های مختلف و مواد ورزشی، بخش های مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی ها را در دستور کار خود قرار داد. اینکه ما چگونه می توانیم به صورت توانمند در فضای مجازی حضور داشته باشیم و آسیب های آن را بشناسیم و مواردی که برای حضور ورزشکاران با سلامت کامل اثربخش است هم از دیگر موارد آموزشی این وبینار می باشد.

وی با اشاره به شرایط حضور در این وبینار افزود: اساتید ارزشمندی همچون آقایان صالحی امیری، نصرالله سجادی و خانم کریمی در این وبینار مباحث خاص خود را مطرح می کنند. امروز طی صحبتی هم که با مدیر همبستگی داشتم در قسمت های مختلف استان ها، بخش های معاونت ورزش بانوان و آقایان، فدراسیون های ورزشی، کمیسیون های تحت پوشش کمیته ملی المپیک مبنی بر موضوعاتی که قرار است در این دوره مطرح شود، اطلاع رسانی های مختلفی انجام شده است. تعداد زیادی از افراد هم در این دوره به صورت پیش ثبت نام و تعدادی هم آنلاین حضور پیدا می کنند.

فرهادی زاد خاطرنشان کرد: این کلاس ضبط می شود و فایل آن هم بر روی سایت وزارت و هم در اختیار بخش های مختلف از جمله: شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت ورزش، فدراسیون های مختلف، هیات های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفته و می توانند از آن استفاده کنند.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش در پایان از پاداش المپیکی ها و پارالمپیکی ها گفت: ما به تازگی این مسابقات را داشتیم. ورزشکاران قهرمان دارای مدال ما هم مشخص شدند. در جلسه شورای معاونین وزارت گزارشی را آقای علینژاد مطرح کردند و بر اساس پیگیری های وزارت ورزش و وزیر محترم ورزش، به زودی شرایط لازم را برای اهدای جوایز ورزشکارانمان خواهیم داشت تا لذت دستیابی به مدال با پاداش های آنان همراه شود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهین فرهادی زاد کمیته ملی المپیک ورزش بانوان وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. - اخبار ورزشی -

پژمان معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی اظهار داشت: برای مشخص شدن زمان مجمع، باید قوانین و قواعد را رعایت کنیم. یکی از این قواعد، برگزاری مجمع انتخاباتی 45 روز بعد از نشست هیئت رئیسه و مورد دوم برگزاری آن 75 روز بعد از انتخابات کمیسیون‌ها است. با توجه به همین موضوع، فکر می‌کنم انتخابات در نیمه خرداد برگزار شود، اما با توجه به تعطیلی 14 و 15 خرداد، به نظر می‌رسد که هفته سوم ماه آینده، زمان مناسبی برای برگزاری مجمع انتخاباتی باشد. تاریخ دقیقی در نشست هیئت رئیسه مشخص نشد، اما با هماهنگی با وزارت ورزش، قطعاً به زودی زمان انتخابات مشخص و اعلام خواهد شد.

وی درباره جلسه با ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، گفت: جلساتی را با تفتیان، صابری، پیرجهان و رسولی داشتم و با توجه به عدم حضور فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل‌نژاد، قرار است با آنها از طریق فضای مجازی تماس بگیرم و صحبت کنم. ملی‌پوشانی که شانس کسب سهمیه دارند، پیشنهادات خود را ارائه کردند و برنامه مسابقاتی که می‌توان برای حضور در آنها اقدام کرد، ارائه شد.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: چند مشکل داریم؛ یکی از این مشکلات موضوع دریافت ویزای شینگن است که سخت شده است. زمان و مکان مسابقات و اردوها را دریافت و برنامه‌ها را تا 10 تیر ماه مصوب کردیم.

معتمدی تصریح کرد: با وجود اینکه زمان محدودی در فدراسیون هستم، اما باید از هر ثانیه این فرصت برای کمک بهینه به ورزشکاران استفاده کنم. قرار است در قالب یک کارگروه تخصصی با ورزشکاران قرارداد ببندیم و کارها را هرچه زودتر انجام دهیم.

وی درباره انتقاداتی که هر از چند گاهی از سوی حسین رسولی مطرح می‌شود و در پاسخ به این سؤال که آیا حقوق و پول این ورزشکار پرداخت شده است یا نه؟ گفت: تا جایی که اطلاع دارم، پول مصوب ماهیانه این ورزشکار پرداخت شده است. کمیته ملی المپیک هم حمایت‌های خوبی داشته، ولی ما بدون این حمایت‌ها نیز باید کارمان را انجام دهیم. درخصوص رسولی نیز معتقدم که مدل انتقادش مورد پسند نیست. ورزشکاران باید ابتدا مسائل و مشکلات را به فدراسیون منتقل کنند و اگر به نتیجه نرسیدند، مصاحبه انجام دهند. ورزشکارانی مثل رسولی الگوی نفرات جوان و نوجوان و حتی مدال‌آوران هستند و انتظار می‌رود که بزرگی کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی