Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@05:30:36 GMT

آمار کرونا همدان ۲۴ شهریور؛ ۷ فوتی و ۱۲۹ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۳۲۴

آمار کرونا همدان ۲۴ شهریور؛ ۷ فوتی و ۱۲۹ابتلای جدید

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۲۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و هفت مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان همدان رخ داده است.

محمد طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۲۹ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا در استان همدان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۱۵۵ مورد بوده است که ۱۸۶ نفر در بخشی عادی و ۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند که حال ۵۶ نفر نیز وخیم گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون ۲۶ هزار و ۶۴۳ نفر در استان همدان به کرونا ویروس مبتلا شدند.

طاهری با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در استان همدان هفت مورد فوتی ثبت شده است، خاطرنشان کرد: تعداد فوتی‌های کرونا استان از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون دو هزار و ۷۴۸ نفر رسیده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت و آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان‌های استان همدان، گفت: تاکنون آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس در شهرستان‌های اسدآباد یک هزار و ۳۵۲ نفر، بهار یک هزار و ۳۵۶ نفر، تویسرکان یک هزار و ۴۰۵ نفر، رزن یک هزار و ۶۰ نفر، درگزین ۳۴۸ نفر، فامنین ۳۸۰ نفر و کبودرآهنگ یک هزار و ۳۶۲ نفر بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تاکنون در شهرستان ملایر پنج هزار و ۶۷ نفر، نهاوند سه هزار و ۳۴۵ نفر و همدان ۱۰ هزار و ۳۸۹ نفر به کرونا مبتلا شدند و ۵۷۹ مورد مثبت بستری نیز در بیمارستان‌های همدان مربوط به افراد غیربومی است.

کد خبر 522378

منبع: ایمنا

کلیدواژه: همدان شیوع کرونا در همدان کرونا در همدان آخرین آمار ابتلا به کرونا در همدان آمار کرونا در همدان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت کرونا در همدان ابتلا به کرونا در همدان وضعیت قرمز کرونا در همدان محدودیت های کرونایی در همدان دانشگاه علوم پزشکی همدان وضعیت قرمز در همدان آمار ابتلا به کرونا آمار کرونا آخرین آمار کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران آمار روزانه مبتلایان به کرونا آمار مبتلایان به بیماری کرونا آمار مبتلایان کرونا آمار فوتي آمار ابتلا به کووید ۱۹ آخرین آمار مبتلایان به کرونا آمار قربانیان کرونا آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا در ایران کووید ۱۹ شیوع بیماری کووید۱۹ پاندمی کووید 19 مبتلا به کووید ۱۹ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت گذشته استان همدان کرونا ویروس یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی استان کارگری است و بیش از ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان از کارگران هستند. - اخبار استانها -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در جشنواره امتنان استان مرکزی (تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه)، اظهار داشت: استان مرکزی استان کارگری است و بیش از 60 درصد بیمه شدگان اجباری استان از کارگران و حداقل 650 هزار نفر در استان مرتبط با بخش کارگری هستند که این مهم حساسیت استان را ویژه می‌کند، در حال حاضر وضعیت استان در حوزه کار و تولید در یک ثبات مبتنی بر امنیت قرار دارد و نرخ بیکاری در این استان کاهش قابل توجه و نرخ مشارکت اقتصادی افزایش داشته است که نشان از موفقیت جامعه کار و تولید دارد.

وی افزود: برخی شهرستان‌های استان در گذشته با مشکل بیکاری مواجه بودند، اما اکنون با مشکل کمبود نیروی کار مواجه هستند، تولید جزو لاینفک نظام کارگری به شمار می‌رود، تلاش دولت سیزدهم در کشور و استان بر این بوده که نامگذاری سال‌های اخیر را به عنوان فرمان رهبری به شایستگی پیاده کند که توفیقات خوبی نیز در استان رقم خورده است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در بخش دولتی تلاش شده نسبت به بررسی مسائل کارگری و واحدهای دارای حقوق معوق بررسی لازم صورت گیرد، عنوان کرد: سال گذشته نسبت به سال ماقبل واحدهای دارای حقوق معوق 50 درصد کاهش  داشته است. سال گذشته 550 مصوبه در حوزه‌های مختلف بانکی، تامین اجتماعی؛ گمرک و غیره در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی و پیگیری شده است. همچنین سال 1401 به میزان  223 و در سال گذشته نیز 497 واحد اقتصادی با اشتغال نزدیک 2 هزار نفر به مدار تولید برگشتند و اکنون موضوع حادی در این خصوص وجود ندارد.

مخلص‌الائمه ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر اراک حدود یک هزار واحد مسکونی در حال ساخت است در حالی که در مسکن مهر اراک 1400 واحد مسکونی ساخته شده بود که این اقدامات نیازمند نیروی کار است که متاسفانه نیروی کار به ویژه نیروی متخصص وجود ندارد و این مهم سبب چالش شده است.بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری تولید، مادر حل بسیاری از مشکلات از جمله معیشت، اشتغال و بیکاری است که باید مورد توجه قرار گیرد. 

وی خاطرنشان کرد: نامگذاری برای هر هفته سه محور دارد مبنی بر اینکه در این روز فرصتی ایجاد می‌شود که ابتدا آن قشر معرفی و سپس از فعالان آن عرصه تقدیر شود و در نهایت نیز فرصتی برای بیان مشکلات و چالش‌ها حوزه مربوطه است.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید در همدان
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • استقلال و ۶ پیروزی در ۷ تقابل آخر برابر تراکتور