Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون را ارائه کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های همگانی، دکتر افشین ملایی رئیس و محمدرضا فروحی دبیر فدراسیون ورزش‌های همگانی با حضور در کمیته ملی المپیک با سیدرضا صالحی امیری دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی گزارشی از اقدامات صورت گرفته این فدراسیون در دوران کرونا را ارائه و تاکید کرد که طرح ها و برنامه های جدیدی را هم برای اجرا در ماه های باقی مانده سال در نظر گرفته اند.

ملایی در این دیدار دغدغه اصلی فدراسیون را کمک به رفع کم تحرکی بین مردم و افزایش فعالیت بدنی آنها عنوان کرد و گفت: در همین راستا برنامه‌های متنوعی را برای خانواده طراحی کردیم.

وی ادامه داد: دومین دوره لیگ تندرستی را با هدف افزایش میزان فعالیت بدنی اقشار مختلف در خانه یا محل کارشان در دستور کار داریم که از اوایل مهرماه با مشارکت تمام ارگان ها و دستگاه ها در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

در این دیدار سیدرضا صالحی امیری با تقدیر از اقدامات فدراسیون ورزشهای همگانی ابراز امیدواری کرد اجرای این طرح ها بتواند به تامین سلامت مردم کمک کند.

رئیس کمیته ملی المپیک آمادگی کمیته برای ارائه هر گونه کمک به فدراسیون ورزش های همگانی برای تامین سلامت مردم را اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی ورزش همگاني فدراسیون ورزش های همگانی كميته ملي المپيك فدراسیون ورزش های همگانی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس