Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@08:45:38 GMT

مورینیو: پنج پیروزی داریم نه 50 تا!

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۵۰۶

مورینیو: پنج پیروزی داریم نه 50 تا!

ژوزه مورینیو، سرمربی رم مدعی شد شروع خوب تیمش نباید موجب خوش بینی بیش از اندازه شود.

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی فصل جدید در سری آ را درخشاان آغاز کرده و نام خود را در بین مدعیان قهرمانی جای داده است. این تیم فردا شب در اولین دیدار خود در لیگ کنفرانس اروپا به مصاف زسکاصوفیه می رود و ژوزه مورینیو در نشست خبری این دیدار تاکید کرد بازیکنان رم با تمام توان در این تورنمنت حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ژوزه مورینیو گفت: "پنج برد 50 پیروزی نیست و هیچ دلیلی برای خوش بینی و مثبت اندیشی بیش از حد وجود ندارد.  البته این نتایج خوب مهم هستند، زیرا به پروژه پیشرفت تیم کمک می کنند.  هواداران نیز باید مانند ما متعادل فکر کرده و باید درک کنند که این یک فرایند است و ما فقط دو ماه است که کارمان را شروع کرده ایم. تحولاتی ایجاد شده، اما ما آرام هستیم. ورزشگاه همیشه مملو از تماشاگر خوب است و به مقامات نشان می دهد که همه تیم های ایتالیایی امیدوارند بتوانند از 100 درصد ظرفیت ورزشگاه خود استفاده کنند.

 

 

من همیشه به بازیکنانم می گویم که کمتر از 100 درصد هیچ اهمیتی ندارد. ما همیشه باید حداکثر تلاش خود را بکنیم، مقابل ساسولو می توانستیم 2-1 شکست بخوریم اما در مورد جاه طلبی تیم حرفی وجود ندارد. همه بازیکنان بیشتر از من در رختکن احساس مسئولیت دارند. از این نظر، گروه با یکدیگر خوب کار می کند و من احساس می کنم ماموریت من به عنوان یک رهبر بسیار آسان است، زیرا گروه خوبی در اختیار دارم.

 

موفقیت در لیگ کنفرانس لیگ؟ من به عنوان دستیار، جامی را که دیگر وجود ندارد (جام برندگان جام) را در سال 1997 با بارسا فتح کرده ام. هدف من در این جام نیز قهرمانی است، اما برایم مهم نیست تبدیل به کسی شوم که در هر سه جام فعلی اروپا قهرمان شده است.

 

اولین قدم این است که صدرنشین گروه باشی، هیچ بازیکنی به تعطیلات یا استراحت نمی رود و همه با تمام توان کار خواهیم کرد. به راحتی می توان گفت رم در لیگ اروپای سال گذشته عملکرد خوبی داشت. شکست مقابل منچستریونایتد سنگین بود، اما تیمی با قدرت متفاوت مقابل جالوروسی حاضر شده بود. برای ما لیگ بسیار مهم تر از لیگ کنفرانس است."

ژوزه مورینیو (سرمربی) آ اس رم

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژوزه مورینیو سرمربی آ اس رم ژوزه مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج

دریافت 29 MB کد خبر 6095492

دیگر خبرها

  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد
  • ژوزه مورایس: هواداران جو خیلی خوبی در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند / فیلم
  • تبریک جواد خیابانی به ژوزه مورایس به دلیل مسلمان شدن سرمربی سپاهان / فیلم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • تاپ شات؛ روزی که آسمان انگلیس با شاهکار ژوزه مورینیو آبی شد
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!