Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:42:11 GMT

غرق شدن ۴ نوجوان در سد اکباتان از هفته گذشته تا امروز

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۵۲۸

غرق شدن ۴ نوجوان در سد اکباتان از هفته گذشته تا امروز

منصور ستوده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن ابراز تاسف و همدردی با خانواده داغدار و تسلیت به بازماندگان حوادث اخیر در سد اکباتان اظهار کرد: بارها در رسانه‌ها و مصاحبه‌ها هرگونه شنا در تاسیسات آبی خصوصا سدها و خطر آن را هشدار داده بودیم.

وی افزود: در حاشیه سدها نیز تابلوهای هشدار و ممنوعیت شنا نصب شده است، اما متاسفانه شاهد بروز حوادث تلخ و تاسف باری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با تاکید بر این نکته که تاسیسات یاد شده محل مناسبی برای شنا نیست، از هموطنانی که این اماکن را برای تفریح انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌شان به علائم هشدار دهنده و تذکر ماموران توجه جدی داشته باشند.

وی با اشاره به تغییرات دمایی در لایه‌های مختلف آب مخزن سدها گفت: این تغییرات دما باعث گرفتگی عضلات، از دست رفتن تعادل و سکته شناگران می‌شود.

ستوده افزود: وجود جریان‌های قوی زیر سطحی در لایه‌های مختلف آب مخزن سدها باعث کشیده شدن شناگران به سمت آبگیرهای سد می شود و مرگ حتمی آنها را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای اسنان همدان یادآور شد: از هفته گذشته تاکنون ۴ نفر با شنا در سد اکباتان عرق شده‌اند در حالی که بارها تاکید بر ممنوعیت شنا داشتیم.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: سد اکباتان غرق شدن نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید

دنیل آنجورین ۱۴ ساله که یکی از هواداران سرسخت آرسنال بود، هفته گذشته به شکلی غم‌انگیز به قتل رسید

طرفداری | هفته گذشته، چند فرد ناشناس در شمال شرق لندن به دنیل آنجورین حمله کرده و او را با ضربات قمه به قتل رساندند. این اتفاق تلخ در حالی برای آنجورین رخ داد که او تنها ۱۴ سال سن داشت و در حال رفتن به مدرسه‌اش بود. خانواده و معلمان آنجورین، او را کودکی بسیار باهوش و بامزه توصیف کردند که علاقه زیادی به فوتبال داشته و از طرفداران پر و پا قرص آرسنال بوده‌است.

در همین راستا، باشگاه آرسنال با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در جدال امروز خود با بورنموث، به دنیل آنجورین ادای احترام خواهد کرد. ضمن اینکه توپچی‌ها حمایت خود از خانواده کودک قربانی را اعلام نمونده و اقدام وحشیانه علیه او را محکوم کردند.

دو تیم آرسنال و بورنموث از ساعت ۱۵:۰۰ امروز در جدالی حساس از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. استادیوم امارات میزبان این تقابل خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • سد اکباتان همدان در آستانه سر ریز شدن + فیلم | حجم ورودی آب به سد را ببینید
  • ادای احترام آرسنال به کودک هواداری که در مسیر مدرسه‌اش به قتل رسید
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • نقش اساسی سدها در کنترل سیلاب و تأمین آب سیستان و بلوچستان
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان