Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون آماد و پشتیبانی نیروهای مسلح روز چهارشنبه در آیین افتتاح این طرح افزود: احداث این منازل مسکونی با بهره‌گیری از املاک و اموال راکد ارتش جمهوری اسلامی، شجاعت فرماندهان آن و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب راهکاری ارزشمند برای تکریم خانواده‌های کارکنان این نیرو است.

امیر سرتیپ خلبان محسن دره‌باغی افزود: اجرای این طرح بزرگ در سراسر کشور موجب آرامش خاطر نیروهای خدوم و مجاهد ارتشی و خانواده‌های ایثارگر آنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی ماه‌های آینده نیز با پیشرفت‌های مناسبی که در اجرای عملیات عمرانی این واحدها وجود دارد، شاهد افتتاح و بهره‌مندی تعداد بیشتری از خانواده‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان خواهیم بود.

رییس اداره مهندسی ارتش جمهوری اسلامی نیز بیان کرد: شیوه اجرای طرح احداث خانه‌های سازمانی کارکنان نیروی زمینی ارتش به صورت تهاتری و مشارکتی، یکی از روش‌های موثر در تامین مسکن در وضعیت فعلی مسکن است.

امیرسرتیپ دوم محمد حسینی افزود: طرح احداث این واحدهای مسکونی که از سه سال پیش آغاز شد، در شرایط تحریمی و با تکیه بر اقتصاد مقاومتی هم‌اکنون با سرعت مناسبی در حال اجراست.

وی اضافه کرد: کاهش هزینه‌های سربار خانواده‌های کارکنان ارتشی و ارتقای معیشت و روحیه آنان مهم‌ترین پیامدهای مثبت اجرای این طرح و بهره‌برداری از آنهاست.

رئیس اداره فنی مهندسی آماد و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز بیان کرد: املاک و اراضی موجود نیروی‌های مسلح، جزو دارایی‌های ارزشمند آنهاست لیکن با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای و با رهنمودها و هدایت‌های رهبری و فرماندهان، شیوه تهاتری و مشارکتی بهترین راهکار برای احداث واحدهای مسکونی سازمانی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد جوانبخت افزود: بر این سااس باید در ارزش‌گذاری این اراضی ارزشمند، دست‌اندرکاران اجرای این طرح از این موجودی مهم و با ارزش صیانت کنند.

وی ادامه داد: طرح احداث واحدهای مسکونی سازمانی برای اولین‌بار در نیروهای مسلح کشورمان با این ابعاد بزرگ در حال اجرا بوده و برای ساخت آنها از مصالح باکیفیت و معماری مناسب و تکنولوژی پیشرفته استفاده شده است.

وی اضافه کرد: اجرا و ساخت این واحدهای مسکونی حرکتی ارزشمند و جهادی در وضعیت فعلی جامعه است و باید قدر دانسته شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی نزاجا در شمال‌غرب کشور نیز بیان کرد: با تلاش نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در سخت‌ترین شرایط اقتصادی و تحریم‌ها، اقدامات بزرگی انجام شده است.

امیر سرتیپ علی حاجیلو افزود: احداث واحدهای مسکونی سازمانی با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای کشور و نیروهای مسلح کاری بزرگ بوده که اکنون در حال تحقق است.

وی اضافه کرد: تحرک‌بخشی به یگان‌های رزمی نیروی زمینی تا ۹۰ درصد در رسته‌های مختلفی چون زرهی، مکانیزه و توپخانه از جمله اقدامات بزرگ و تحول‌آفرین در این نیرو به ویژه در شمالغرب کشور بوده است.

امنیت کشور مدیون مجاهدت نیروهای مسلح است

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این آیین گفت: امنیت میهن اسلامی به برکت تلاش‌های مجاهدانه نیروهای مسلح کشورمان به دست آمده است.

آیت ‌لله محمدتقی پورمحمدی افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در منطقه بوده و این به برکت تلاش‌ها و استقامت نیروهای مسلح کشورمان شامل ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و امنیتی در تمامی مرزهای زمینی، دریایی و هوایی است.

وی ادامه داد: سرافرازی و عزت نیروهای مسلح نیز در سایه استقامت و ایستادگی آنان بوده لیکن باید از تلاش‌ها و ایثارگری‌های آنان تجلیل و قدردانی شود.

وی اضافه کرد: مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی زمینی ارتش قهرمان جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس هرگز از یادها و خاطره‌ها بیرون نخواهد رفت.

وی ابراز امیدواری کرد که با عنایت فرماندهی کل قوا و رهبر معظم انقلاب و نیز فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی، عنایت ویژه‌ای به کارکنان و خانواده‌های نیروی زمینی ارتش شود تا با عزت و آرامش همچنان حافظ میهن اسلامی باشند.

به گزارش ایرنا، طرح احداث واحدهای مسکونی مهر ولایت یک در قالب ۹ بلوک ۱۴ واحدی با متراژ هر واحد حدود ۸۰ متری امروز با حضور فرمانده نیروی زمین ارتش در پادگان امام رضا (ع) مراغه به بهره‌بردرای رسید.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه آذربایجان شرقی ارتش جمهوری اسلامی ایران مراغه احداث واحدهای مسکونی ارتش جمهوری اسلامی نیروی زمینی ارتش مسکونی سازمانی نیروهای مسلح طرح احداث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است

امیر سرتیپ غلامعلیان، گفت: امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایه رهبری فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، اتحاد، همدلی، هم‌افزایی و تعاملی که بین نیروهای مسلح کشور وجود دارد، خار چشم دشمنان اسلام شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به بیانات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) اظهار کرد: ایشان در بیانات خود، عملکرد نیروهای مسلح را توأم با تدبیر، آگاهی از مسائل راهبردی و رعایت مصلحت، عزت و حکمت نظام دانسته‌اند. این عوامل نشان ‌دهنده‌ سبک فرماندهی و مدیریتی خاصی است که امروز در سطح تمامی نیروهای مسلح کشور وجود دارد.

امیر سرتیپ غلامعلیان افزود: چنین سبک مدیریتی خاصی در کشور، سبب بروز بازدارندگی کامل شده است. امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفع هرگونه تهدیدی برای همگان آشکار است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق نیروی زمینی ارتش با اشاره به وجود وحدت بالای ارتش و سپاه تصریح کرد: اگرچه میان شرح وظایف ارتش و سپاه پاسداران، تفاوت‌هایی وجود دارد، اما هر کجا به همکاری ارتش نیاز باشد، بدون کوچک‌ترین تعللی به همکاری و همیاری با دیگر نهادها و نیروهای خدمت‌رسان به کشور اقدام می‌شود. به همین دلیل است که همواره اشاره می‌شود که اتحاد و یکپارچگی میان ارتش و سپاه پاسداران، برادرانه و ریشه‌ای است.

در بخش دیگری از دیدار، سردار سرتیپ دوم نظری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران، جزو انقلابی‌ترین ارتش‌ها است، گفت: امروز ارتش ما یکی از انقلابی‌ترین و مردمی‌ترین ارتش‌ها است؛ ارتشی که از ابتدای پیروزی انقلاب همواره به طور مستمر و یکنواخت به ارزش‌های انقلاب نزدیک‍تر شده و به پاسداری از آن پرداخته است.

فرمانده سپاه ثارالله افزود: در سیل رودبار جنوب مشاهده کردیم که ارتش از تمامی ادوات و توان مهندسی خود، برای حل سریع‌تر مشکلات مردم استفاده کرد و این همراهی، همدلی، یک‌زبانی و یک‌هدف بودن در برنامه‌های ارتش و سپاه پاسداران، در اقصی نقاط کشور علی‌الخصوص در استان کرمان به خوبی دیده می‌شود.

سردار سرتیپ دوم نظری در پایان خاطرنشان کرد: وجود انعطاف، تفاهم، همدلی و هم‌زبانی زیاد در همه زمینه‌ها میان ارتش و سپاه، باعث افتخار و کسب روحیه بیشتر و خدمت صادقانه‌تر به مردم می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • ۶۶ پهپاد ارتش اوکراین در منطقه «کراسنودار» روسیه منهدم شدند
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت