Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، شامگاه امروز (چهارشنبه)، در آستانه ورود تانکرهای حامل سوخت ایران به لبنان پیامی منتشر کرد.

دبیرکل حزب‌الله در پیام مذکور گفت: از زمینه‌سازی مردم و رسانه‌ها در منطقه بعلبک الهرمل به منظور استقبال از ورود کاروان تانکرهای حامل سوخت در روز پنجشنبه باخبر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از میزان همراهی عظیم و صادقانه مردم شریف‌مان با این گام باخبرم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: ابتدا، از آن‌ها به خاطر این همراهی و این استقبال که از ده‌ها سال پیش تاکنون ادامه داشته تشکر می‌کنم. ثانیا از آن‌ها و از برادران مسئول حزب‌الله در منطقه می‌خواهم که حین عبور کاروان به منظور حفظ سلامت همه و راحتی آن‌ها و برای تسهیل روند انتقال در بهترین حالت ممکن هیچ گونه تجمع مردمی صورت ندهند.

کد خبر 5305919

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان سید حسن نصرالله ایران افغانستان ایالات متحده امریکا فلسطین رژیم صهیونیستی روسیه طالبان ایران عراق لبنان عربستان سعودی طالبان افغانستان 11 سپتامبر انگلیس آژانس بین المللی انرژی اتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب الله لبنان در بیانیه ای از شهادت یک رزمنده دیگر مقاومت اسلامی لبنان در راه قدس خبر داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که وحید عبدالحمید طفیلی ملقب به ابوحیدر متولد سال ۲۰۰۰ از شهرک دیرالزهرانی در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6094239

دیگر خبرها

  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات