Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:03:12 GMT

سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در ساوه

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۱۹۲۹

سرعت گرفتن روند واکسیناسیون در ساوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه،محمود کریمی با اشاره به سرعت گرفتن واکسیناسیون در دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت : با عنایت به افزایش سهمیه واکسن و  تشکیل تیم های سیار در شهر صنعتی کاوه، روستاهای شهرستان و همچنین منازل سالمندان و افرادی که قادر به خروج از منزل نیستند , تا پایان روز سه شنبه 23 شهریور ماه بیش از 156 هزار دز واکسن در ساوه و زرندیه به شهروندان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه از این میزان واکسن تزریق شده 122 هزار و 660 دز مربوط به ساوه و 33 هزار و 346 دز مربوط به زرندیه بوده است افزود: در روز 22 شهریور ماه بیشترین آمار تزریق در دانشکده ثبت شده است که بر طبق آمار 7 هزار و 245 دز به شهروندان تزریق شده که چیزی در حدود 2.5 درصد از جمعیت بالای 18 سال است. 

سخنگوی دانشکده علوم پزشکی ساوه تصریح کرد : آخرین آمار در روز سه شنبه نیز حاکی از آن است که پنج هزار و 652 دز واکسن در این روز تزریق شده که سهم ساوه 4 هزار و 290 دز و سهم زرندیه یک هزار و 362 دز بوده است . 

کریمی در ادامه از فوت 7 شهروند ساوجی در طی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا خبر داد و گفت: باتوجه به کاهش مرگ و میر در سطح کشور این رقم نگران کننده است که لازم است خانواده ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق سریعتر واکسن جان خود و خانواده خود را از این بیماری حفظ کنند. 

وی خاطرنشان کرد: در بیست و چهار ساعت اخیر تست 115 نفر از طریق تست پی سی آر و 110 نفر از طریق رپید مثبت اعلام شده که منجر به بستری 39 نفر در بیمارستان های ساوه و زرندیه شده است.

معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 200 نفر در ساوه و زرندیه در بیمارستان ها تحت درمان هستند افزود: متاسفانه از آغاز شروع بیماری کرونا در ساوه بیش از 564 نفر بر اثر ابتلا به این بیماری در این دو شهرستان جان خود را از دست داده‌اند و بیش از 31 هزار نفر نیز بصورت قطعی به این بیماری مبتلا شده اند.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون دانشگاه علوم پزشکی علوم پزشکی ساوه تزریق شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان