Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ویژه برنامه یار هفتاد و سوم در پنجمین قسمت خود، روایتگر افرادی است که با وجود دوری از اهل بیت، در بخشی از زندگی خود دچار تحول درونی و دلدادگی به اهل بیت(ع) می شوند و در نهایت در مسیر حق زندگی خود را تا پایان راه ادامه می دهند.

در این برنامه زنی را معرفی می کنیم که همسرش سر امام حسین (ع)را بریده بود و در تنور خانه نگه داشته بود و با دیدن سر امام حسین (ع)در تنور خانه متحول می شود و او را به مختار معرفی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه به ماجرای تحولی دیگر در جوانی می پردازیم که رابطه خیلی نزدیکی با اهل بیت(ع) نداشت و اهل خالکوبی و قلیان بود. اما ماجرای تلاش داعش برای تعرض به حرم حضرت زینب(س)، انقلابی در درون او ایجاد می کند که ضمن کشاندن او به سوریه برای جنگیدن با داعش، تحول فکری و ارتباطی او با خدا و اهل بیت را رقم می زند.

بخش دیگر این برنامه مربوط به جهادگری است که ماجرای مردمی را برای ما تعریف کرده که با اطلاع از داستان مجید قربانخانی دچار تحول شده اند.

در ادامه می توانید، در قسمت پنجم یار و هفتاد و سوم به تماشای ماجرای تحول این افراد بنشینید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محرم اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم

صادق آهنگران، مداح دوره دفاع‌مقدس در برنامه برمودا از خاطره گلایه امام خمینی (ره) نسبت به یکی از مداحی‌هایش می‌گوید که امام به وی تذکر داده بود که نسل ما، نسل حماسه است و باید مداحی‌های حماسی بخواند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| شوک یک نیمه‌ای ذوب‌آهن به استقلال در آزادی
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • چاپ ترجمه کتاب اقتصاددان آمریکایی درباره تحول در رفتار
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • آیین گل افشانی و جایگزینی کلام‌الله مجید دروازه قرآن
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • ماجرای گلایه امام (ره) از آهنگران + فیلم