Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@20:50:09 GMT

خسارت یک میلیارد تومانی آتش به کارخانه پنبه کاشمر

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۲۷۸

خسارت یک میلیارد تومانی آتش به کارخانه پنبه کاشمر

ایسنا/خراسان رضوی رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر گفت: بر اثر آتش‌سوزی در کارخانه پنبه محور کاشمر به خلیل آباد بیش از یک میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

امیر نژادرحیم در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: در پی گزارش مشاهده دود غلیظ از میان انبارهای کارخانه پنبه توسط همشهریان و ثبت آن در سامانه ۱۲۵ بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اگر چه در ابتدا تیم حریق ایستگاه چمران با یک دستگاه خودرو سنگین به محل اعزام شد اما به خاطر حجم بالای آتش نیروهای آتش‌نشانی ایستگاه قائم(عج) نیز به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر تصریح کرد: در این حادثه که آتش‌نشانان بیش از ۲ تا سه ساعت با شعله‌های سرکش آتش در جدال بودند پس از ساعت‌ها تلاش سرانجام موفق به مهار و اطفای آن شدند.

وی اظهار کرد: بر اثر این حریق تمام محصول پنبه که در سوله نگهداری می‌شد، از بین رفته است. به گفته خود مسئولان کارخانه بر اثر این آتش‌سوزی بیش از یک میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

نژادرحیم با بیان اینکه پیش بینی می‌شود محصول از بین رفته حدود سه تا چهار تن باشد، عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه علت حادثه به خاطر بی‌احتیاطی کارگران کارخانه بوده اما دلیل اصلی این حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست برسی است.

وی ادامه داد: نیروهای کارخانه چون تصور می‌کردند می‌توانند آتش را مهار کنند، به همین دلیل دیرتر به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر افزود: خوشبختانه با تلاش نیروهای آتش‌نشانی از ورود حریق به سایر سوله‌های پنبه جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه برای مهار این آتش ۱۰ هزار لیتر آب مصرف شده، تصریح کرد: گزارش وقوع آتش‌سوزی در ساعت ۱۳.۴۰ دقیقه در سامانه ۱۲۵ کاشمر ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها آتش سوزي کاشمر خبرهای شهرستان کاشمر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل و اوباش
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل بم در پارکینگ خودرو | خودروهای لجن کش در حال کارند
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند