Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:41:22 GMT

تجهیز شهرک‌های صنعتی مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۴۰۰

تجهیز شهرک‌های صنعتی مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تجهیز شهرک‌های صنعتی مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است.

سید موسی خادمی در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شهرستان سلسله که امروز ۲۴ شهریورماه صورت گرفت، از آمادگی این مجموعه برای حضور سرمایه‌گذاران خبر داد و اظهار کرد: تجهیز شهرک‌های صنعتی استان از اقدامات مهم و مقدمه حضور سرمایه‌گذاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سلسله استعدادهای بسیار مناسبی در زمینه سرمایه‌گذاری دارد و مجموعه شهرک صنعتی شهرستان نیز یکی از این ظرفیت‌هاست.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: گازرسانی به این شهرک از مهمترین نیازهای سرمایه‌گذاری در مجموعه بود که طی سال‌های گذشته به دلیل وجود مشکلات عدیده و معارضان محلی بدون نتیجه مانده بود و با پیگیری‌های صورت گرفته در یکسال اخیر، گازرسانی به شهرک با اعتباری بالغ‌بر ۶ میلیارد تومان انجام شد و امروز شاهد بهره‌برداری از این پروژه مهم هستیم.

خادمی اضافه کرد: بخشی از موفقیت‌های دولت دوازدهم در لرستان در حوزه نفت، گاز و انرژی بوده و کارهای انجام نشده بسیاری از گذشته در این دوره به نتیجه رسیده است.

وی بیان کرد: گازرسانی به حدود ۱۵۰۰ روستای استان از سال ۹۲ تاکنون، بهره‌برداری از مینی پالایشگاه پلدختر، احداث شهرک تخصصی پتروشیمی برای اولین بار در لرستان و تولید محصولات دانش‌بنیان در پتروشیمی خرم‌آباد تنها بخشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه انرژی توسط دولت دوازدهم در استان است.

استاندار لرستان ادامه داد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در شهرک صنعتی الشتر می‌توان گفت این مجموعه آمادگی لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران دارد و مسئولین باید اقدامات لازم را برای جذب سرمایه‌گذار انجام دهند.

خادمی عنوان کرد: به‌منظور تکمیل این پروژه در سال جاری اعتبارات مورد نیاز در نظر گرفته شده و در ادامه سایر بخش‌های این مجموعه نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دولت دوازدهم دانش بنیان لرستان گازرساني شهرك صنعتي حضور سرمایه گذاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد و در استان قم ۹۹.۳ درصد است.

مرتضی خوش‌لهجه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره ضریب نفوذ بالای گاز طبیعی در شهر و استان قم اظهار کرد: گاز طبیعی از ارکان توسعه و رفاه در یک جامعه است.

وی طول خط انتقال گاز طبیعی در استان قم را بیش از ۴۵۰۰ کیلومتر دانست و افزود: این حجم لوله‌گذاری به‌صورت مستمر و روزانه در حال رصد و پایش است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم ادامه داد: گازرسانی به واحدهای صنعتی یکی از سیاست‌های اصلی شرکت گاز استان قم محسوب می‌شود و تاکنون گازرسانی به ۱۳۰ واحد صنعتی و کشاورزی انجام‌ شده است.

خوش‌لهجه با اشاره به وجود ۴۵۰۸ مشترک صنعتی و کشاورزی در استان قم با استفاده از گاز طبیعی تأکید کرد: استفاده از گاز طبیعی توجیه اقتصادی و زیست‌محیطی فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی را ارتقا می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای عملیات گازرسانی به ۶۰ واحد صنعتی مستقر در محور قم _ سلفچگان گفت: این طرح تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

کد خبر 749266

دیگر خبرها

  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند