Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شعله‌های آتش در جنگل‌های روستای بخشی در بخش دشمن زیاری ممسنی از بعداز ظهر امروز همچنان زبانه می‌کشد.

در حال حاضر نیرو‌ها امدادی و مردم منطقه جهت خاموش کردن این آتش سوزی در حال اعزام به منطقه هستند و تلاش برای مهار این آتش سوزی ادامه دارد.

انتهای پیام/ 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع حوادث فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد

تین نیوز

استان فارس با قرار گرفتن در کریدور ارتباطی جنوب با مرکز و شمال کشور یکی از پرترددترین جاده های کشور به شمار می آید؛ یکی از محورهای پرتردد این استان جاده پل فهلیان ممسنی تا پل بریم رستم است که به جاده مرگ لقب گرفته است.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در محور پل فهلیان ممسنی تا پل بریم رستم میزان تصادفات بسیار بالاست و  گفته می شود در این مسیر شوتی ها تردد بسیاری دارند. تمام این عوامل، این محور را تبدیل به یکی از محورهای خطرناک و حادثه خیز کرده است.

درخواست مردم شهرستان های ممسنی و رستم  برای دو بانده کردن جاده پل فهلیان تا پل بریم (جاده مرگ) در حالی مطرح است که عملیات تعریض این محور از اردیبهشت ماه سال 96 کلنگ زنی شده و علیرغم گذشت زمان عملیات اجرایی آن به کندی پیش می رود و همچنان بلاتکلیف است.

مردم این منطقه بر این باورند که سهم آنها از این جاده ارتباطی فقط مرگ عزیزان است، در صورتی که جاده یکی از شاخصه های مهم توسعه است و منتظر اقدام عملی جدی فارغ از شعارهای فرسایشی و سیاسی هستند.

در مطالبه مردم شهرستان ممسنی و رستم خطاب به مسئولان استانی و کشوری از جمله وزیر راه و شهرسازی و مدیر کل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس آمده است: محور ترانزیتی شرق-غرب شهرستان رستم که از پل فهلیان شروع و تا پل بریم امتداد دارد، به جاده مرگ شهرت یافته است. علی رغم پیگیری های فراوان رسانه صدای ایل، همچنان بسیاری از مردم شهرستان رستم و شهرستان های همجوار قربانی وضعیت نامساعد این محور ترانزیتی شده اند. این در حالی است که محور مذکور پیوند دهنده چهار استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان در جنوب کشور است و قریب به اتفاق کالاهای تجاری نیز ناگزیر از عبور از این محور هستند.

با توجه به اهمیت راهبردی این جاده از منظر اقتصادی و عبور و مرور تعداد عظیمی از خودروها که عمدتاً به دلیل شرایط نامطلوب که منجر به تصادف و فوت شهروندان از جمله هنرمندان این دیار شده است، خواستار تعریض و دو بانده شدن این مسیر برای جلوگیری از به خطر افتادن جان شهروندان هستیم. امید است با رایزنی و تعامل با نهادهای خدمت رسان در کشور زنجیره مرگ سریالی در به پل بریم را پایان یابد.

گفتنی است بیش از ۳۳ دستگاه در کشور وجود دارد که در حوزه ایمنی و حمل ونقل نقش و سهم بالایی را به خود اختصاص داده اند؛ اما از میان این ۳۳ دستگاه وزارت راه، شهرداری ها، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، صداوسیما و مراکز درمانی راهداری از مهم ترین دستگاه های ناظر بر ایمنی حمل ونقل بوده که باید برای اجرائی شدن همه موارد ایمنی حمل ونقل، همه دستگاه های مسئول به بهترین شکل ممکن به وظایف خود عمل کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • عملکرد تیم خبری مهر در گیلان راضی کننده است
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ◄ مرگ در جاده ترانزیتی پل فیلهان ممسنی پل رستم جولان می دهد
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • پیگیری مطالبه اهالی بخش ناغان از نابودی درختان بلوط بر اثر آفت برگ خوار
  • هیچگونه قطع درختان جنگلی در فندقلو اتفاق نیفتاده است
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • گردشگران ناپدید شده در ارتفاعات نوشهر تحویل خانواده‌هایشان شدند