Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " مرادحسین جعفریان " اظهار داشت: باتوجه به وقوع سرقت های متعدد توپی درب منازل در سطح استان ،موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 25 قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود:ماموران این کلانتری به صورت نامحسوس شروع به گشت زنی کرده و در نهایت متهم را با یک دستگاه موتور سیکلت در حال سرقت توپی درب یک منزل با انبر قفلی، مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیر کننده،وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتراف سارق حرفه ای منازل قم با بیش از 100 فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان قم ادامه داد: در بازرسی از داخل خورجین موتورسیکلت وی 31 عدد توپی درب منزل کشف شد.

وی تصریح کرد : متهم فردی 28ساله،بیکار و معتاد به موادمخدر است و برای تامین هزینه های مواد مخدر، به سرقت روی آورده و بیش از 100فقره سرقت انجام داده و اموال مسروقه را به یک مالخر ضایعاتی فروخته است.

سرهنگ جعفریان تصریح کرد:با تلاش ماموران ،مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد و هر 2 متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی ارسال شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت سرقت توپی اخبار حوادث سرقت سارق حرفه ای سارق خانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام لیندا کیانی لیندا کیانی در اینستاگرام فال سحر قریشی علیرضا بیرانوند و همسرش علیرضا بیرانوند فوتبالیست علیرضا بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سرهنگ سعید مهدوی فرمانده انتظامی سوادکوه گفت: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی به فردی که با اسب در حال حمل چوب بود مشکوک شدند.

وی افزود: کارآگاهان با همکاری ماموران منابع طبیعی، متهم را در حین حمل چوب که بصورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود دستگیر کردند.

سرهنگ مهدوی از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق توسط متهم خبر داد و افزود: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در پایان از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبرداد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا، مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • دستگیری شکارچی غیرمجاز در روانسر
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • کشف ۳ تن چوب قاچاق در سوادکوه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس