Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@15:33:06 GMT

۱۲۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۲۶۵۱

۱۲۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در لرستان اجرا می‌شود

ایسنا/لرستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس متناسب با شرایط کرونایی با رویکرد مجازی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان پیش‌بینی شده است.

محمدجواد محمدی امروز ۲۴ شهریورماه، با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: رویکرد برنامه‌های امسال تولید محتوا در فضای مجازی است و برنامه‌ها به‌گونه‌ای پیش‌بینی شده‌اند که مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به کودکان ونوجوانان با واسطه‌های تربیتی و فرهنگی انتقال یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، برنامه‌های متنوعی مانند قصه‌گویی، نمایش، نقاشی، سفالگری و شعر با توجه به کیفیت اجرا و محتوای مناسب مدنظر است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی مراکز فرهنگی، هنری و شورای فرهنگی استان، بیش‌از ۱۲۰ برنامه برای اجرا در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

محمدی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مختلف در این هفته، ادامه داد: معرفی زندگی و تشریح وصیت‌نامه شهدای والامقام دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان در قالب ساخت نماهنگ و دعوت از خانواده ایشان، از دیگر برنامه‌های این هفته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های معظم شهدای با اولویت شهدای نوجوان و تجلیل از آنها و همچنین دعوت از نویسندگان حوزه دفاع مقدس در دستور کار مراکز در سراسر استان است، به برپایی نمایشگاه‌های مجازی کتاب و نقاشی، سفال‌گری، خوشنویسی و عکس شهدا اشاره کرد و گفت: در کنار نشست‌های مجازی که با موضوع دفاع مقدس در گروه‌های کانون برگزار خواهد شد، نماهنگ‌ها و پادکست‌هایی نیز با موضوع رشادت‌های رزمندگان جبهه‌های جنگ علیه باطل و عملیات‌های مخلتف و معرفی شهدا و زندگی‌نامه آنها تولید و منتشر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود

اکبر قائدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در سطح استان اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته خدام روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت وارد استان می‌شوند و در تمامی شهرستان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

دبیر جشن‌های زیر سایه خورشید استان بوشهر افزود: برنامه‌ها تا روز سه شنبه یکم خرداد ماه ادامه دارد و در این مدت خدام حرم رضوی در ۶۵ شهر و روستا حضور پیدا می‌کنند.

قائدی ادامه داد: در این مدت بیش از ۴۵۰ برنامه در نقاط مختلف استان با حضور خدام و پرچم بارگاه رضوی توسط خادم یاران و یاوران رضوی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: در این برنامه‌ها ۱۳۵ خادم اجرایی در سطح استان حضور فعال دارند.

کد خبر 6097634

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود