Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازخوانی جزئیات عملیات آزادسازی شهر اشغال شده آمرلی توسط تکفیری ها در مستند «روز 84 ام» از کانال شبکه سحر پخش می شود.

به گزارش برنا؛ جزئیات عملیات آزادسازی شهر آمرلی به عنوان یکی از مهمترین عملیات هایی که طی سال های هجوم تکفیری ها به عراق صورت گرفته در مستند « روز 84 ام» از کانال اردوی شبکه سحرتشریح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی و اجرای این عملیات، چگونگی شکست محاصره تکفیری ها، روایت روزهای سخت مردم تحت محاصره این شهراز زبان شهروندان از موضوعاتی است که در این مستند بدان پرداخته خواهد شد.

گفت و گو با وسام رضا شکور، فرمانده عراقی در خصوص شرح روزهای سخت آن دوران و پخش تصاویرضبط شده از جنایات داعشی ها هنگام محاصره آمرلی به عنوان مستندات این واقعه از نقاط قوت این برنامه به شمار می رود.

 در این مستند همچنین اشاره خواهد شد؛ آزادسازی آمرلی شهری که در استان صلاح الدین در شمال عراق قرار دارد و بیشتر ساکنان آن ترک های شیعه مذهب هستند، جزو افتخارات ارتش عراق با همراهی گروه های مسلح مردمی و پیشمرگه های کرد است.

 « روز 84 ام» به تهیه کنندگی و کارگردانی مهدی عوض زاده، تولید شبکه افق بوده و با زبانگردانی بهزاد بدلی، 25 شهریور ساعت 19:31 به وقت تهران به مدت 42 دقیقه به روی آنتن کانال اردوی شبکه سحر خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق شیعه گروه های مسلح آزادسازی تکفیری ها شبکه سحر روز 84 ام روز 84 ام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت امور خارجه مصر، ظهر امروز (سه‌شنبه)، به اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط ارتش اسرائیل واکنش نشان داد.

منابع اسرائیلی، صبح امروز، تصاویری منتشر کردند که نشان می‌داد تانک‌های اسرائیلی وارد گذرگاه مرزی رفح در جنوب نوار غزه شده‌اند. ارتش اسرائیل دقایقی بعد از انتشار این گزارش در رسانه‌ها اعلام کرد که این گذرگاه را اشغال کرده است.

وزارت خارجه مصر در واکنش به این اقدام گفت: عملیات نظامی اسرائیل در شهر رفح فلسطین و تسلط بر بخش فلسطینی گذرگاه رفح را محکوم می‌کند.

ارتش اسرائیل از روز گذشته حملات به شرق منطقه رفح را آغاز کرده است. این حملات در حالی آغاز شدند که مذاکرات آتش‌بس در غزه همچنان ادامه داشت و به پایان نرسیده بود.

وزارت خارجه مصر در ادامه اضافه کرد که این اقدام را عملی تنش‌زا و خطرناک می‌داند که حیات بیش از یک میلیون فلسطینی مستقر در رفح را که این گذرگاه نقشی اساسی در زندگی‌شان دارد، به خطر می‌اندازد. قاهره در ادامه از اسرائیل خواست که از سیاست رفتن تا لبه پرتگاه دست بردارد چراکه این اقدام می‌تواند سرنوشت تلاش‌های انجام‌شده برای آتش‌بس پایدار در نوار غزه را به خطر بیندازد. رفح منطقه‌ای پرجمعیت در جنوب نوار غزه است که بیش از یک میلیون فلسطینی در آنجا اسکان دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات رفح«سناریوی نمایشی»نتانیاهو برای خریدوقت/عاری ازراهبرد است
  • تولید ۲۰۰ مستند از برنامه‌های بسیج و سپاه
  • آغاز عملیات اصلاح شبکه آبرسانی شهرستان مرزی خواف
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • هشدار سازمان ملل درباره اشغال مرز رفح
  • رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • مصر اشغال گذرگاه مرزی رفح توسط اسرائیل را محکوم کرد
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه