Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوکاس وازکز در دیدار مقابل اینتر به جای ادن هازارد در ترکیب اصلی رئال مادرید بازی کرد.

لوکاس وازکز تا دقیقه '66 بازی کرد و جانشین او رودریگو گوئس پس از ورود به میدان گل برتری تیمش را در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021/22 به ثمر رساند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، وینگر اسپانیایی در پایان بازی گفت:

نیمه اول سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها جنگندگی فوق العاده ای نشان دادند و شاید بیش از حد معمول در نیمه زمین ما پرسینگ انجام دادند. در لیگ قهرمانان اروپا هیچ بازی آسانی وجود ندارد و ما کمی به زحمت افتادیم. آنها در نیمه اول خیلی خوب بازی کردند اما در نیمه دوم ما جمع تر شدیم، بهتر پرس کردیم و مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. در نهایت همین مسئله منجر به پیروزی ما شد.

بازی ها در لیگ قهرمانان اروپا سخت هستند و ما مقابل حریف خوبی قرار گرفته بودیم. سپس فکر می کنید که اگر کمی بهتر با توپ کار کنیم، شانس بیشتری برای پیروزی خواهیم داشت. این پیروزی قطعاً برای ما کلیدی بود و در بازی های باقی مانده اعتماد به نفس ما را بالاتر خواهد برد تا بتوانیم به عنوان سرگروه صعود کنیم.

اخبار داغ 

رقص جنجالی مرد ایرانی با همسر رونالدو / این فیلم جنجال به پا کرد خطر حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا به خاطر شکایت مرتضی تبریزی تحلیل آماری بارسلونا - بایرن مونیخ؛ پیروزی 3-0 با حس و حال 8-2 درگیری لفظی لاپورتا با کومان؛ احتمال اخراج فوری سرمربی هلندی از بارسلونا گزارش موندو دیپورتیوو از مهدی طارمی: پوشکاش ایرانی، اتلتیکومادرید را تهدید می کند برترین های قرن با علی بحرینی: معدود فیلم های علیدوستی را ببینید، او بهترینِ قرن است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم

تیم اینتر در هفته سی  و چهارم سری آ ایتالیا میزبان تورینو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

 پس از ۱۰ نفره شدن تورینو در نیمه دوم، اینتر کاملا کنترل بازی را در دست گرفت و با ۲ گل هاکان چالهان اوغلو در این تقابل به پیروزی رسید.

 اینتر هفته گذشته با غلبه بر میلان قهرمانی خود را قطعی کرد و دیدار‌های باقی‌مانده سری آ برای تیم اینزاگی تشریفاتی خواهند بود. اینتر با این پیروزی ۸۹ امتیازی شد. طبق برنامه از پیش تعیین شده، اینتری‌ها قرار است پس از بازی در خیابان‌های شهر دور افتخار بزنند و در کنار هواداران جشن قهرمانی بگیرند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • اینتر ۲ - ۰ تورینو/ قهرمان به پیروزی‌هایش ادامه می‌دهد + فیلم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود