Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@20:50:21 GMT

سیوهای تماشایی برای ثبت عدد 26

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۳۳۷۱

سیوهای تماشایی برای ثبت عدد 26

حامد لک بیست و ششمین کلین شیت یک سال اخیرش را در حالی به ثبت رساند که این اتفاق به صعود پرسپولیس به جمع چهار تیم برتر غرب آسیا منجر شد.

به گزارش برنا؛ اگرچه مهدی ترابی در برابر استقلال گل حساسی را به ثمر رساند و توانست در مجموع ستاره زمین و بهترین بازیکن دیدار پرسپولیس و استقلال تاجیکستان لقب بگیرد اما نمی توان از کنار عملکرد خوب حامد لک در این بازی به سادگی عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لک که در فصل قبل لیگ قهرمانان و فوتبال داخلی با پیراهن پرسپولیس در قفس توری سرخ ها خوش درخشید برابر استقلال نشان داد یکی از بهترین دروازه بان های ایران است.

با وجود اینکه حریف تاجیک پرسپولیس با توجه به نوع بازی و برنامه ای که در این دیدار در دستور کار خود داشت، حملات زیادی را روی دروازه سرخ ها تدارک ندید اما در دو سه موقعیت ایجاد شده روی دروازه خطرناک ظاهر شدند که واکنش های تماشایی حامد در این صحنه ها باعث شد تاجیکی ها از رسیدن به گل محروم مانده و با سد بزرگی به نام حامد لک روبرو شوند.

لک تا قبل از این دیدار موفق شده بود در یک سال اخیر 25 کلین شیت را با پیراهن پرسپولیس برای خود به دست آورد، بیست و ششمین کلین شیت خود را ر حالی رقم زد که به وسیله آن کمک زیادی به تیم گل محمدی داشت تا مجوز حضور در جمع چهار تیم برتر منطقه غرب آسیا را از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال زمین پرسپولیس تاجیکستان بازی لیگ قهرمانان فوتبال ایران گل محمدی آسیا پرسپولیس دروازه بان صعود حامد لک کلین شیت استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران

پرسپولیس یک آمار ویژه را ثبت کرده است.

طرفداری | پرسپولیس آمار ویژه‌ای دارد.

آخرین باری که دروازه پرسپولیس در لیگ برتر باز شده، به ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ و بازی با فولاد در هفته‌نوزدهم برمیگردد که پرسپولیس روی دو اشتباه عجیب دو بار دروازه خودرا باز کرد اما در نهایت چهار بر دو برنده شد.

پس‌از آن بازی سرخ‌ها در لیگ‌برتر هیچ گلی دریافت نکردند تا با ۶ کلین شیت پیاپی مقابل تیم‌های استقلال، پیکان، گل گهر، ملوان، صنعت نفت و سپاهان، برترین خط دفاعی لیگ با ۱۳ گل‌خورده را در اختیار داشته باشند، و از این حیث از‌ استقلال پیشی بگیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و ثبت یک آمار تاریخی؛ دیوار تهران
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • آمار خاص پرسپولیس برای پیشی گرفتن از استقلال
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟