Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:08:04 GMT

اشتباه مرگبار دختر هندوستانی حین مسواک زدن!

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۳۴۴۷

اشتباه مرگبار دختر هندوستانی حین مسواک زدن!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اشتباه مرگبار یک دختر اهل هند حین شستن دندان هایش مرگ دردناک وی را رقم زد. این دختر که اشتبا‌ها از تیوب حاوی سم موش به جای تیوب خمیردندان استفاده کرده بود بر اثر مسمویت جانش را از دست داد. این اتفاق در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه و در شهر بمبئی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افسانه خان که پس از برخاستن از خواب طبق عادت همیشگی قصد مسواک زدن داشت دچار این اشتباه مرگبار شد. این دختر پس از آنکه متوجه مزه و بوی متفاوت خمیر مورد استفاده شد بلافاصله محتویات داخل دهان خود را به بیرون پرتاب کرد و دهانش خود را شست. او سپس به انجام کار‌های روزمره خود پرداخت. با این حال در ادامه به دلیل درد شدید معده به دست کم سه بیمارستان دولتی و غیردولتی منتقل شد.

بیشتر بخوانید

بلایی عجیب که بر اثر اشتباه پزشکان سر کودکان آمد! +عکس

این دختر در حالی که حالش وخیم‌تر می‌شد خانواده اش را در جریان قرار داد و آن‌ها او را برای درمان به بیمارستان سر جی جی منتقل کردند. با این حال این دختر با وجود تمام تلاش‌ها جانش را از دست داد. گزارش پزشکی قانونی نشان داد که مرگ این دختر بر اثر مسمومیت بوده است.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس هند در مورد این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسواک زدن خمیر دندان س م موش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است