Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:11:39 GMT

بابت کارهای پدرم خجالت می کشم

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۲۳۵۲۵

بابت کارهای پدرم خجالت می کشم

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، عمر بن لادن، پسر کوچک اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده در گفت‌وگو با یک رسانه خبری گفت: باور این که پدرم توانایی سازماندهی چنین کاری را داشت، سخت است. آن روز زندگی ما را برای همیشه تغییر داد و زندگی کردن برای ما سخت شد.

عمر بن لادن همچنین گفت: «من بابت کارهای پدرم احساس شرمساری و ترس دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی که اکنون یک هنرمند ساکن نرماندی، فرانسه است و ۴۰ سال سن دارد، افزود: من در مسیر تبدیل شدن به کسی بودم که پدرم قرار داشت و قرار بود رهبر القاعده شوم اما نتوانستم. در این سال‌ها فقط احساس از دست دادن و درد و رنج داشتم و مجبور بودم با این حقیقت که پدرم چه کرده، زندگی کنم.

عمر بن لادن از طرف مادری‌ دارای میراث یهودی از اسرائیل است و به وی این فرصت داده شده تا در مورد صلح در دانشگاه‌های سرزمین‌های اشغالی سخنرانی کند.

وی ادامه داد: می‌دانم از ۱۹۴۸ فلسطینی‌ها در کنار ملت یهود زندگی کرده‌اند. معتقدیم که جهان نیاز دارد تا متحد زندگی کند و همسایگان از هر مذهبی می‌توانند در کنار یکدیگر در صلح زندگی کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طالبان القاعده صلح بن لادن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس

کاکا هم‌چنان خودش را عضوی از کهکشانی‌ها می‌داند

طرفداری | شب گذشته (شنبه)، با توجه به شکست سنگین بارسلونا برابر ژیرونا و برتری رئال مادرید برابر کادیز، قهرمانی کهکشانی‌ها در فصل ۲۰۲۳/۲۴ لالیگا در فاصله چهار هفته مانده تا پایان فصل، مسجل شد. این سی و ششمین قهرمانی تاریخ لوس بلانکوس در سطح اول فوتبال اسپانیا به حساب می‌آید.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

کاکا، ستاره برزیلی سابق رئال مادرید با انتشار دو استوری در اینستاگرام، قهرمانی را به کهکشانی‌ها و همچنین سرمربی سابقش کارلو آنچلوتی تبریک گفت. کاکا بهترین سال‌های دوران فوتبالش را در میلان و زمانی که شاگرد کارلتو بود، سپری کرد.

تبریک کاکا به رئال مادرید بابت قهرمانی آقای بزرگ
تبریک کاکا به کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی رئال مادرید در لالیگا

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • اعطای وام به کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • خجالت بکشید!
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • تبریک رسمی بارسلونا بابت قهرمانی رئال مادرید
  • تبریک رسمی بارسلونا به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا / عکس