Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مظفر صفریان » روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود:  ۶ میلیارد ریال از کمک‌های مردمی امسال استان برای عتبات عالیات به‌صورت نقدی، ۶۰۰ میلیون ریال طلا و بقیه نیز تجهیزات و مصالح ساختمانی از جمله ایزوگام بوده است. 

وی ادامه داد: شهرستان‌های اراک، محلات، زرندیه و خمین بیشترین کمک نقدی و غیرنقدی را برای بازسازی عتبات عالیات  داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی اظهار داشت: طرح ستون‌های ایوان های شرقی و غربی حرمین عسگریین(ع) که از سوی ستاد بازسازی عتبات استان مرکزی درحال اجراست، هم اکنون دارای ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی است و  ۲ میلیارد ریال در این طرح هزینه شده است.

صفریان اضافه کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات در مقابله با گسترش ویروس کرونا نیز اقدامات موثری انجام داد به‌طوری‌که چندین کارگاه تولید ماسک و دستکش از با مدیریت موکب‌ها در استان فعال و بیش از ۱۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان این استان توزیع شد.

وی، در خصوص فعالیت موکب‌های استان مرکزی در ایام اربعین امسال نیز گفت: ۱۱ موکب این استان به مدت ۱۰ روز در ایام اربعین به زائران حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند. 

ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی از سال ۱۳۸۴ کار خود را آغاز کرد.

استان مرکزی در بیش از ۲۰۰ طرح باسازی عتبات عالیات، مشارکت فعالانه داشته است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی کمک های مردمی اراک استان مرکزی کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۲۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر فقیه اسفندیاری معاون بین‌الملل و رئیس دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در نشست برخط آستان‌های مقدس ایران اسلامی با موضوع هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با بیان اینکه سند محتوایی ۲۰ نوع برنامه‌ای که آستان قدس رضوی در حرم و خارج از حرم در دهه کرامت برگزار می‌کند، برای عتبات ارسال شده است، گفت: تأکید ما بر برنامه‌های شاخص و مهمی است که انتظار می‌رود بقاع متبرکه در آن مشارکت داشته باشند و در اسرع وقت برای دبیرخانه ارسال کنند تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این برنامه‌ها انجام شود.

رئیس سازمان علمی فرهنگی آستان قدس رضوی، ضمن در این نشست با اشاره به اهمیت هم‌گرایی و هم‌افزایی آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت گفت: سابقه نداشته است که نتایج و دستاورد‌های مقدس در موضوعی با محوریت آستان قدس رضوی به صورت همگام و مشترک و یکپارچه انجام شود.

طالبی با بیان اینکه آستان قدس رضوی قبل از این نشست، بسته محتوایی خود شامل شعار محوری، روزشمار، حدیث محوری و برنامه‌های شاخص این ایام را برای آستان‌های مقدس ارسال کرده بودافزود: در این نشست، آستان‌های مقدس و اعضای این جلسه از برنامه‌های آستان قدس رضوی به طور کلی آگاهی پیدا کردند و برای هماهنگی بیشتر در این زمینه تبادل نظر کردند.

در این نشست همچنین، نمایندگان آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه برنامه‌های خود در دهه کرامت را تشریح و بر ضرورت هم‌افزایی و همکاری در این زمینه تأکید کردند.

در پایان این نشست، مقرر شد دبیرخانه اجلاسیه آستان‌های مقدس و بقاع متبرکه، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت را با همکاری و مشارکت بقاع متبرکه سراسر کشور انجام دهد.

دیگر خبرها

  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • مسئول کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت امام خمینی(س): دشمنان امام را نقدهای غیرمنصفانه می‌کنند/ توصیه ما این است که به مناطق محروم بیشتر توجه شود
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس فعال می‌شوند
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات